سردار ویسی از یادگاران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در اسلام آبادغرب:

دشمن به غیرت دینی و هویت ملی ما حمله کرده است/ باید چهره به چهره جهاد تبیین را انجام دهیم و جوانان را به معنویت مسلح کنیم

کد خبر: 309250
|
20:09 - 1401/10/09
نسخه چاپی
دشمن به غیرت دینی و هویت ملی ما حمله کرده است/ باید چهره به چهره جهاد تبیین را انجام دهیم و جوانان را به معنویت مسلح کنیم
سردار ویسی از یادگاران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در اسلام آبادغرب گفت: امروز نیازمند دیپلماسی عمومی هستیم در همه جا به صورت چهره به چهره گفت و گوی عمومی جهاد تبیین را انجام دهیم و جوانان را به معنویت مسلح کنیم .

به گزارش اسلام آباد خبر ، سردار عبدالله ویسی از یادگاران دفاع مقدس در  مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مردم عزیز به یاد بیاورید که ما با امام و شهدا عهد بستیم که پای انقلاب بمانیم، در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی مقاومت کردیم تا پرچم جمهوری اسلامی با دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی خود حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) برسد، ما با امام خامنه‌ای عهد بستیم و عهد خود را نمی شکنیم، همانگونه که شهدا به عهد خود وفا کردند امروز نوبت ماست که محکم و استوار پای انقلاب بایستیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

 

وی افزود: امروز اگر شاهد هستیم که دنیا بر ما هجوم آورده، باید به یاد بیاوریم که در جنگ سخت هم تمام دنیا برای ما شوریدند و ما توانستیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم ، آن روز اگر در جنگ سخت بر ما یورش بردند امروز در جنگ نرم و نیمه سخت که شامل تحریم ها می‌شود به ما حمله می‌کنند اما به لطف خدا مردم باز هم ایستاده اند، دیروز که به کشور حمله کردند همه در خط مقدم ایستادیم و از کشور دفاع کردیم امروز هم نیاز است که با اتحاد،آگاهی و بصیرت بایستیم تا پیروز شویم.

 

سردار ویسی اظهار داشت: امروز دشمن به اقتدار ما حمله کرده است، اقتدار ما غیرت دینی و هویت ملی ماست دشمن این چنین به میدان آمده اگر متوجه شویم و به فرمان مقام معظم رهبری دقت کنیم قطعاً از این فصل هم عبور خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد : هدف از انقلاب کردن  این بود که رژیم طاغوت فاسد را کنار زده تا یک حکومت بر اساس برابری و برادری به وجود بیاید.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش اذعان داشت: امروز نیازمند دیپلماسی عمومی هستیم در همه جا به صورت چهره به چهره گفت و گوی عمومی جهاد تبیین را انجام دهیم و جوانان را به معنویت مسلح کنیم ، امروز دشمن با سرمایه نفتی سعودی های به میدان آمده نیاز است که ایستادگی کنیم .

 

سردار ویسی در خاتمه سخنانش گفت : کشور ما یک رهبر آینده نگر فقیه و بصیر دارد باید به فرمایشات ایشان دقت داشته باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

 

وی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد که بخشی از آن به سوءمدیریت در جامعه برمی گردد و نیاز است که ما تحمل کنیم و دولتیان نیز هم فکر شوند و از اقتصاددانان استفاده کنند ، ما همه سرباز ولایت هستیم ان شاالله که بتوانیم ادامه دهنده راه حاج قاسم ها باشیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد