به‌مناسبت دهه مقاومت صورت گرفت؛

افتتاح یک طرح عمرانی روستایی در اسلام آبادغرب به همت بسیج سازندگی سپاه

کد خبر: 309290
|
17:08 - 1401/10/19
نسخه چاپی
افتتاح یک طرح عمرانی روستایی در اسلام آبادغرب به همت بسیج سازندگی سپاه
به‌مناسبت دهه مقاومت یک طرح عمرانی روستایی در اسلام آبادغرب به همت بسیج سازندگی سپاه افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت دهه مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغر، رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان و جمعی از مسئولان محلی طرح بهسازی و آسفالت روستای سربکوه بخش حمیل اسلام آبادغرب افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: برای بهسازی و آسفالت سه و نیم کیلومتر روستای سربکوه بخش حمیل، ۲۱ خانوار مشکل راه دسترسی داشتند که خوشبختانه با همت بسیج سازندگی سپاه در راستای محرومیت زدایی این پروژه بهسازی و آسفالت شد.

وی افزود : برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بسیج سازندگی و حمل و نقل  جاده ای هزینه شده است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این آیین عنوان کرد: این توجهات به بخش روستایی همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راستای توجه به مناطق کم برخوردار و  آبادانی روسیتاها و جلوگیری از مهاجرت از روستاها صورت می گیرد.

 

مهندس کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم به همراه دیگر مسئولین از سطح روستا بازدید بعمل آوردند و عنوان کرد در طرح هادی به این روستا اعتبارات لازم تخصیص یافته و باز هم دیگر مشکلات روستا بررسی خواهد شد.

 

در حاشیه این مراسم بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین روستا از خدمات رسانی سپاه و دستگاههای دولتی تقدیر و تشکر نمودند و درخصوص رفع مشکل مدرسه راهنمایی منطقه و جهاد آبرسانی درخواست هایی به مسئولین ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد