بیانیه مشترک فرماندار و امام جمعه اسلام آبادغرب در محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا

کد خبر: 309342
|
13:47 - 1401/11/02
نسخه چاپی
بیانیه مشترک فرماندار و امام جمعه اسلام آبادغرب در محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا
فرماندار و امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب طی بیانیه‌ای مشترک قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمان موسوی امام‌جمعه و حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب طی بیانیه‌ای مشترک قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم نمودند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به فرمان حضرت امام خمینی (ره)بعنوان مدافع کشور و حافظ حریم انقلاب چتر ایثار و از خودگذشتگی را بر نقشه زیبای ایران اسلامی گستراند و امروز اقتدار و صلابت پاسداران فدایی اسلام خار چشم دشمنان انقلاب شده است.

سپاه سراسر افتخار ما با حضور در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی،نظامی،عمرانی و ...نشان داد توانمند است و بانگرش عمیق اسلامی در مقابل کفار ایستاده است و برای دفاع از دین اسلام فرامنطقه ای عمل میکند.

امروز نیروی دفاعی سپاه غیرتمند به جدید ترین تسلیحات نظامی بخصوص موشکی مجهز شده و آماده است کفار را در هر نقطه از دنیا که برای کشور ایجاد تهدید کنند با شدیدترین برخورد مواجه کند و این موضوع تن سیاستمداران نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده و از ترس اقدام به قراردادن این نیروی سرافراز  در لیست سازمانهای تروریستی نموده است که این اقدام خشم و انزجار ملت غیور کشور را به همراه داشته است.

اینجانبان به نمایندگی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آباد غرب ضمن محکوم کردن عاملان این اقدام غیر معقولانه و خارج از چهارچوب قوانین بین المللی اعلام میکنیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشم و چراغ این میهن است و حمایت از این نهاد مقدس همچنان از اولویت های مردم عزیز است.

سید روح اله موسوی زمانی

امام جمعه اسلام آباد غرب

                                 

حمید رضا کرمی

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد