در راستای ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف صورت گرفت؛

روستابازار شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

کد خبر: 309350
|
15:36 - 1401/11/03
نسخه چاپی
روستابازار شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد
در راستای ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف روستابازار اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با همکاری جهادکشاورزی و تعاون روستایی شهرستان، روستابازار اسلام‌آبادغرب با هدف ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف، امروز دوشنبه با حضور فرماندار، مدیر و رئیس اداره ترویج  جهاد کشاورزی شهرستان و مسئولین استانی افتتاح شد.

 

مهندس کرمی فرماندار شهرستان در این آیین گفت: روستا بازارها طرح بسیار خوب و جذابی است که اولین بازار روز در اسلام‌آبادغرب افتتاح شده تا بتواند زمینه مساعدی برای حمایت از تولیدات کشاورزی باشد و بوسیله آن کشاورزان به‌صورت مقطعی بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ای محصولات خود را به فروش برسانند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این مراسم گفت: کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌های استراتژیک و تولیدی است که امنیت غذایی کشور را تأمین می‌کند.

 

اکبر میرزایی افزود: یکی از کارهای ابتکاری توسط سازمان جهاد کشاورزی استان افتتاح روستابازارها در مرکز شهرستان‌هاست که هدف از این اقدام معرفی توانمندی‌های روستایی در حوزه تولید و ایجاد بازار مناسب برای معرفی محصولات و فروش محصولات روستائیان است.

وی گفت: لازم است دسترنج روستاییان در تولید محصولات کشاورزی، زراعی و باغی و بخش‌های مختلف دیده و به بازار معرفی و عرضه شود که روستا بازارها می‌تواند محلی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها