عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

همه 85 میلیون جمعیت ایران، سپاهی هستند/ عقب نشینی اروپا با اقدام پیشگیرانه مجلس

کد خبر: 309358
|
10:23 - 1401/11/06
نسخه چاپی
همه 85 میلیون جمعیت ایران، سپاهی هستند/ عقب نشینی اروپا با اقدام پیشگیرانه مجلس
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: این مملکت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گره خورده و همه 85 میلیون جمعیت ایران، سپاهی هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر قرار دادن 60 نفر از اعضای اتحادیه اروپا در لیست تحریم‌های ایران برای غرب هزینه‌هایی چون حفاظت از این افراد و نیز اعمال محدودیت‌های سفر را به‌دنبال داشته است برهمین‌مبنا درصدد بودند با فشار به سپاه پاسداران آن افراد را از لیست تحریم‌ها خارج کنند که از بازتاب جهانی مصوبات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه اکنون مجلس شورای اسلامی درصدد بازنگری در چگونگی برقراری روابط با کشورهای اروپایی است، افزود: درصورت نیاز از ان‌پی‌تی و معاهده برجام نیز خارج خواهیم شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: همچنین در صورت ضرورت نظامیان و افرادی که علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند در لیست تحریم‌ها قرار می‌گیرند که البته اقدامات پنهان و آشکار آنها از دید مسئولان نظام، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه مخفی نخواهد ماند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در هر صورت ما ضرر نخواهیم کرد بلکه کشورهای اروپایی متضرر خواهند شد.

به‌گفته حجت‌الاسلام حسینی‌کیا مردم ایران با جدیت پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و سپاه ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه این مملکت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گره خورده، افزود: همه 85 میلیون جمعیت ایران، سپاهی هستند، سپاه از مردم جدا نیست و نظام هم از سپاه جدا نخواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما همه سرباز ولایت هستیم و در این راه باید کوشا باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: اگر پیشنهاد اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های ترویستی مصوب می‌شد اموال و دارایی‌های سپاه، رابطه‌های مالی و اداری آن در لیست تحریم قرار می‌گرفت و ممنوعیت تردد به کشورهای دیگر اعمال می‌شد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اقدام پیشگیرانه‌ای که مجلس شورای اسلامی روی میز گذاشت، کشورهای اروپایی پا پس کشیدند و در ادامه نیز عقب‌نشینی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/