فرماندار اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

فراهم نمودن مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در مراکز ترک اعتیاد

کد خبر: 309400
|
17:04 - 1401/11/15
نسخه چاپی
فراهم نمودن مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در مراکز ترک اعتیاد
فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: به‌منظور پیشگیری باید مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در مراکز ترک اعتیاد فراهم گردد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، فرماندار اسلام‌آبادغرب با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و رزم‌دیده رئیس خانه مشارکت سلامت شهرستان از کمپ اعتیاد آرامش واقع در حاشیه شهر بازدید کردند.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب ضمن تشکر از زحمات مسئولین کمپ آرامش بابت کار انسان‌دوستانه‌ای که انجام می‌دهند گفت: مهمترین عاملی که جمع آوری و اصلاح این افراد را می‌طلبد اصل انسانیت است و انتظار ما این‌است که به هم‌نوع خود کمک کنیم و در این راه تمام دستگاه‌ها باید در جهت ادامه فعالیت این مجموعه مساعدت نمایند.

 

حمیدرضا کرمی خاطرنشان کرد: امید است  این افراد در آینده‌ پس از پاکسازی از مواد مخدر به جامعه بازگردانده شوند. همچنین یکی از اهداف مجموعه اداری شهرستان به منظور پیشگیری باید در این حوزه، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای این افراد فراهم شود که در این زمینه میتوانیم در شورای اشتغال با وام های مشاغل خانگی کمک کار این عزیزان باشیم.

 

در این بازدید چگونگی عملکرد مرکز، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و معایب و مشکلات مجموعه مورد ارزیابی و بررسی قرارگرفت و مشکلات این مرکز با ادارات مورد نظر مطرح گردید که نسبت به حل این مشکلات قول مساعد داده شد.

 

وی در ادامه از خیرین محترم برای کمک و حمایت بیشتر از این افراد برای بهبودی هرچه سریع تر و بازگشت به زندگی عادی  دعوت کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد