یادداشت: جهانبخش زنگنه‌تبار

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی رسمی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

کد خبر: 309418
|
21:07 - 1401/11/06
نسخه چاپی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی رسمی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است
جهانبخش زنگنه‌تبار فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی رسمی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جهانبخش زنگنه‌تبار فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی رسمی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

 

پارلمان اروپا در تاریخ ۲۹ دی ماه قطعنامه ای صادر کرد که بر اساس آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا قرار گرفت. این قطعنامه علاوه بر این که خلاف بند ۷ ماده ۲ منشور ملل متحد است، نه ضمانت اجرایی دارد، نه الزام آور است، لذا هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد. در زیر به ابعاد مختلف این موضوع خواهیم پرداخت.

 

سپاه پاسداران بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. نقش سپاه ،در مبارزه با حرکت های تجزیه طلبانه و در دفاع مقدس، به شکلی بود که حضرت امام خمینی­(ره) فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

 

بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع مقدس ملت ایران، سپاه پاسداران در سنگرها و حوزه های زیر فعالیت داشته است: فعابت های عمرانی همانند؛ سد­سازی، پل سازی، راهسازی، احداث راه آهن، ساخت پالایشگاه های متعدد، دستگیری جاسوسان کشورهای مختلف ، نابودی داعش، ایجاد و ارتقای قدرت فضایی کشور، ساخت نسل های مختلف موشک های دوربرد و نقطه­ زن، حمایت از حزب الله لبنان، سازماندهی حشد­الشعبی عراق، جیش الوطنی سوریه، آموزش یمنی ها، سازماندهی حیدریون پاکستان و فاطمیون افغانستان، دور زدن تحریم ها، شناسایی و بازداشت عوامل ترور شهدای هسته ای، ساقط کردن پهپاد رژیم صهیونیستی هرمیس، غنیمت گرفتن پهپاد RQ170 آمریکا، خارج کردن تنگه باب المندب از چنگ عربستان و آمریکا، حفاظت از تمام فرودگاه های کشور و دیپلمات های نظام اسلامی، سازماندهی بسیج قهرمان، له کردن پ.ک.ک ، خنثی کردن حمله آمریکا به سوریه، ذلیل کردن ناوهای آمریکایی، تضمین امنیت صیادان ایرانی در دریاها و نجات نفت کش ها از دست دزدان دریایی، خنثی کردن دهها فقره هواپیما ربایی در داخل، نهادینه کردن طرح دفاع موزاییکی در کشور و ... خلاصه این نیروی مقتدر نظام اسلامی بحمدالله همچنان می درخشد.

 

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند: " من از سپاه صد در صد راضی هستم". این فرمایش حکیمانه معظم له که درمورد هیچ ارگانی سابقه ندارد،  مهر تاییدی است بر دفتر پرافتخار عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 

با توجه به عملکرد سپاه پاسداران در مقابله با تروریست ها در داخل و درسطح  منطقه می توان گفت سپاه پرچم دار اصلی مبارزه با تروریسم است. حتی اتحادیه اروپا هم مدیون اقدامات ضد تروریستی سپاه پاسداران وسرداران آن همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است .

 

حال با این همه خدمات مهم سپاه پاسداران ، آمریکا و اتحادیه اروپا که خود بانیان تروریسم دولتی هستند، علاوه بر حمایت های همه جانبه از تروریست های غربی و وهابی، از سازمان منافقین که بارزترین مصداق تروریسم هستند، حمایت کرده و نیروی نظامی رسمی جمهوری اسلامی را تروریست معرفی کرده اند!!!. این کار آن ها جز اینکه برگ دیگری بر دفتر رسوایی های آنها بیفزاید نتیجه دیگری در برنخواهد داشت.

 

توطئه های غربی ها علیه کشور ایران  و دخالت هایشان درامور داخلی آن،که از ساقط کردن دولت مردمی دکتر مصدق با کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲آغاز شد و اقدامات و توطئه های ۴۳ ساله آنها که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفتند از جمله جنگ تحمیلی، جنگ نرم، تحریم های ناجوانمردانه ، جنگ های تمام عیار اقتصادی، ترکیبی و شناختی، استفاده ابزاری از سازمان های بین المللی و صدور چنین قطعنامه های نابخردانه، تماما حاکی ازدشمنی های آن‌ها نسبت به ملت بزرگوار ایران و بخصوص نظام اسلامی است.

 

شکست تمام توطئه های فوق الذکر طراحی شده توسط آمریکا و سایر همدستانش و بخصوص شکست مفتضحانه آنها  در آشوب های اخیر، علت اتخاذ این تصمیم و صدور این قطعنامه می باشد.

 

باتوجه به دستاوردهای افتخار آفرین سپاه پاسداران که برخی از آنان ذکر شد ،دشمنان به تصور غلط خود برای ایجاد تنفر نسبت به این نیروی مخلص خدا و اثر منفی گذاشتن بر روند صعودی توفیقات سپاه، دست به چنین اقدامی زدند که این خواب پریشان آنها هیچگاه تعبیر نخواهد شد و این آرزو را به گور خواهند برد. هر آنچه تاکنون توطئه کرده اند و تمام آنچه که در آینده در نظر دارند پاسخش را امام خمینی ­(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) بطور مکرر داده اند که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" این فرمایش امامین انقلاب  شامل حال بقیه کشورهای غربی و صهیونیزم بین الملل که نوچه های آمریکای قلدر هستند نیز می شود.

 

آنها حکومت جمهوری اسلامی را با دیگر حکومت های منطقه و با حکومت های پادشاهی ایران در سده های گذشته اشتباه گرفته اند، اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، روحی در این ملت دمیده که شهادت طلبی و امید به مهدویت بخشی از آن است که غربی ها قسمتی از آن را فهمیده اند که چنین متحیر و درمانده گشته اند، به گفته خانم کلینتون وزیر خارجه اسبق امریکا" ما مانده ایم که با ایران چکارکنیم" این واقعیتی است که آمریکا وایادیش مانده اند که با این قطب قدرت الهی وکانون نورافشانی درعالم چکار کنند. قطعا در این تقابل، پیروزی با جبهه حق، با محوریت جمهوری اسلامی و پرچمداری ولی معظم فقیه است .

 

غربی ها این را بدانند که هر چند همه افراد ملت ایران لباس سبز سپاه پاسداران را نپوشیده‌ اند اما همه ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم. وظیفه و رسالت اصلی سپاه پاسداران، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همه ملت شریف ایران چنین وظیفه ای برعهده دارند چرا که امامین انقلاب، حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات می دانند.

 

غربیها بدانند که تمدن اسلامی بطور کامل شکل خواهد گرفت، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران روز به روز قوی تر و مقتدرتر خواهند شد، کتاب مقدس ما، حرم های معصومین­ (علیهم السلام) و کشور ما که به فرمایش سردار شهید سلیمانی کشور ما حرم است، محفوظ خواهد ماند، وحدت ملی و تمامیت ارضی ایران اسلامی آسیبی نخواهد دید، این راه عزتمند همچنان ادامه خواهد داشت، این پرچم با دستان ولی معظم فقیه به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله (عج) تقدیم و آن روز بساط استکباری آمریکا و هم پیمانانش جمع خواهد شد.

 

ازمجلس انقلابی ووزارت امورکه اقدامات مقدماتی شایسته ای در این هصوص انجام دادت اند تشکر نموده شایسته ازتمام ظرفیت های خویش استفاده کرده ،تاعقب نشینی کامل پارلمان اروپا وعذرخواهی رسمی از ملت بزرگ ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازپای ننشینند تا منبعد پارلمان اروپا ،اتحادیه اروپا و...اجازه چنین حرکت شرم آوری به خود ندهند.

 

دشمنان ایران اسلامی، آیه‌ی شریفه نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی "واعدوا لهم مستطعتم من قوه..."، را بخاطر بسپارند و ماموریت ویژه این نیروی مقتدردشمن شکن وحافظ دستآوردهای انقلاب اسلامی را بیشتر بشناسند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها