رئیس کمیته امداد حمیل خبر داد:

خدمات 46 میلیارد تومانی کمیته امداد حمیل به مددجویان

کد خبر: 309419
|
17:19 - 1401/11/19
نسخه چاپی
خدمات 46 میلیارد تومانی کمیته امداد حمیل به مددجویان
رئیس کمیته امداد حمیل از خدمات 46 میلیارد تومانی کمیته امداد حمیل به مددجویان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مجتبی مرادی در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک دهه مبارک فجر در راستای تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی  اظهار کرد: در سال 1401 کمیته امداد حمیل  46 میلیارد تومان به مددجویان منطقه خدمات‌دهی نموده است.

وی عنوان کرد: در راستای مشکل گشایی ۲۳میلیاردتومان کمک بلاعوض و ۲۳میلیارد تومان تسهیلات به مردم پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حمیل گفت: در امورات فرهنگی و تربیتی مبلغ 255 میلیون تومان جهت خدمات دانش آموزی و دانشجویی به 736 نفر جامعه هدف پرداخت شده است.

 

وی بیان داشت: در طرح اکرام ایتام و محسنین به بیش از 200 نفر یک میلیاردو 500 میلیون تومان کمک به فرزندان یتیم و فقیر پرداخت شده و به بیش از 2000 خانوار 18 میلیارد تومان کمک مستمری سالیانه صورت گرفته است.

مهندس مرادی افزود: برای احداث 7 واحد مسکن روستایی مددجویان 500 میلیون تومان و برای تعمیرات و انشعاب 78 واحد مددجویان 257 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد حمیل با اشاره بهطرح های اشتغال، مهارت آموزی و توانمندسازی گفت: در اجرای 241 طرح اشتغالزایی 21 میلیارد و 820 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

مجتبی مرادی با تشکر از خیرین نوعدوست  بخش و شهرستان و هم میهنان عزیز  و قدردانی از  تلاش همکاران صف و ستاد گفت: با تلاش همکاران  خدمات به نیازمندان ادامه دارد و از معتمدین و خیرین در جهت معرفی نیازمندان واقعی و خیر خواهی و مساعدت تشکر نمود و با توجه به ایام پایانی سال در جهت شرکت در جشن نیکوکاری برای شادی نیازمندان دعوت به عمل آورد.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد