در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت؛

سرکشی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه از حسینیه‌های شهدا در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309517
|
16:55 - 1401/12/14
نسخه چاپی
سرکشی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه از حسینیه‌های شهدا در اسلام‌آبادغرب
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با سرکشی از حسینیه‌های شهدا با خانواده معظم این شهدا در اسلام‌آبادغرب دیدار نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و ادای احترام به مقام والای شهدا، با حضور  دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و خانم جعفری معاونت فرهنگی بنیاد استان، مجتی سنگین وزن معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید اسلام‌آبادغرب، جهانشاه کریمی‌نیا، معاونت اداری مالی و خانم قلی زاده کارشناس فرهنگی از حسینیه شهیدان باقری، شهیدان دلریش و شهید معظم و معزز حمزه جهان بیگی بازدید و با خانواده معظم این شهدا دیدار و از ایشان تجلیل بعمل آمد.

 

دکتر شهیدی در این بازدید ازحسینیه ها و تکایا به عنوان ثروت های عمومی یاد کرد و خواستار بهره گیری از این ظرفیت ها در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا،  یادواره آبروی محله و کلاس های معرفتی بصیرتی شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تأکید بر پررنگ تر  شدن کارهای فرهنگی، عنوان کرد: انتظار است آموزش‌وپرورش، مدارس، تمامی نهادها و رؤساي تمامی ادارات در برگزاری یادواره‌های شهید در حسینیه‌های شهید، همکاری و حمایت لازم را معمول نمایند.

 

وی با بررسی مسائل و مشکلات حسینیه‌ها، از متولیان حسینیه ها نیز تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها