دادستان اسلام‌آبادغرب خبر داد:

دستگیری 4 سارق مسافرنما در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309618
|
16:26 - 1402/01/18
نسخه چاپی
دستگیری 4 سارق مسافرنما در اسلام‌آبادغرب
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب از دستگیری 4 سارق مسافرنمای غیربومی که اقدام به سرقت خودروی مسافرکش در اسلام‌آبادغرب نمودند خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری 4 سارق مسافرنمای غیربومی که اقدام به سرقت خودروی مسافرکش نمودند در اسلام‌آبادغرب خبر داد. 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب در تشریح ماجرا گفت: چند روز پیش یک جوان مسافرکش شخصی که 4 نفر مسافر غیر بومی (در ظاهر دو نفره جدا از هم) از میدان آزادگان کرمانشاه سوار می کند که در حوالی حسن‌آباد در مسیر کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب دست به اقدام مجرمانه ضرب و شتم راننده می‌زنند و پس از طناب پیچ کردن راننده مسافرکش، خودور پراید وی را سرقت و از محل متواری می‌شوند. 

 

وی عنوان کرد: سارقین اقدام به انتقال خودور به یک روستای حدفاصل اسلام‌آبادغرب و شهرستان همجوار می نمایند و در مخفیگاه خود دست به اوراق کردن خودرو سرقتی می زنند. 

 

دادستان شهرستان گفت: به محض اطلاع پلیس با دستور قضایی به ماجرا ورود کرده که با پیگیری‌های پلیسی و اقدامات فنی سرنخ‌هایی را بدست آورده و در یک عملیات ضربتی ظرف 24 ساعت سه نفر از سارقین دستگیر و نفر چهارم نیز شب گذشته دستگیر شد و تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. 

 

سید سجاد ملایری از حضور میدانی سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان، پلیس آگاهی و همکاران فراجا در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با هشدارهایی توصیه نمود: مردم حتما در ترددهای بین شهری دقت بیشتری داشته باشند و مراقب مسافرنماها و مسافرکش‌های شخصی مشکوک باشند و به پیام‌های پیشگیرانه پلیس توجه نمایند.

 

 انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها