ریاست شبکه بهئاشت ودرمان ئر نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلام آبائد غرب :

افتتاح کلینیک بیمارستان امام خمینی تا اواخر مرداد ماه

کد خبر: 309714
|
22:55 - 1402/02/13
نسخه چاپی
افتتاح کلینیک بیمارستان امام خمینی  تا اواخر مرداد ماه

 دکتر محمد علی خدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلام آبادغرب:

 

یاد شهدای سلامت را گرامی میداریم و از زحمات پزشکان و پرستارانی که در تلاش در راه خدمت به مردم هستند قدر دانی می‌کنیم.

 

 برنامه پی اچ سی شهری از سالیان گذشته در کشورهای خارجی انجام شده و اکنون به صورت پایلوت در ۲ استان فارس و کردستان در حال انجام است و کار این سیستم این است که بیمار دیگر نیاز نیست مستقیم به پزشک متخصص مراجعه کند  یک پزشک خانواده به بیمار معرفی می‌شود و اگر نیاز باشد پزشک خانواده بیمار را به سیستم بالاتر ارجاع خواهد داد و با این کار بیمار متحمل هزینه کمتری خواهد شد‌.

 

 به علت تورم هایی که شامل اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب شد تحویل آن به درازا کشید و حدود ۱۵ میلیارد تومان پیش بینی اولیه این پروژه بود که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و طبق قول پیمانکار این پروژه تا ۱۵ خرداد ماه تحویل داده خواهد شد .

 

اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب شامل یک اتاق عمل سرپایی و ۲۷ تخت فعال در فضای ۱۶۰۰ مترمربع است و ۳ تخت آن ایزوله هستند.

 

کارهای عمرانی دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شده و این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد .

 

کلینیک تخصصی محوطه بیمارستان تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و تا اواخر مرداد ماه افتتاح خواهد شد.

 

 پروژه خدمات جامع شهری شماره یک واقع در شهریار شهر ۷۵ درصد پیشرفت داشته، پروژه مرکز خدمات شرف آباد مرحله پیمان است، پروژه مرکز خدمات جامع سلامت زعفران هم در مرحله پیمان است، ساخت پایگاه سلامت زمینی حمیل در دست اقدام است و حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشته است، فوریت‌های پزشکی مرکزی واقع در بیمارستان در مرحله مجوز ساخت است و اعتبار آن موجود است، پایگاه فوریت‌های شیان هم به صورت شبانه روزی افتتاح شده و یک دستگاه آمبولانس هم در آنجا مستقر است.

 

مجوز دانشکده پیراپزشکی اسلام آبادغرب  از سال ۱۳۹۵ اخذ شده بود اما اقدام قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته بود اما اکنون دانشکده در یک محل استیجاری تأسیس شده و در سه رشته کارشناسی پرستاری، کاردانی اتاق عمل و کاردانی هوشبری از بهمن ماه دانشجو پذیرش شده است و حدود ۳/۵ میلیارد تومان تجهیزات تهیه شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد