پیش‌بینی حضور 2 میلیون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

کد خبر: 309757
|
18:04 - 1402/02/30
نسخه چاپی
پیش‌بینی حضور 2 میلیون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
نماینده تام الاختیار وزارت کشور در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال(ره) از پیش‌بینی حضور ۲ میلیون زائر در حرم امام(ره) طی ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن نامی نماینده تام الاختیار وزارت کشور در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: پیش‌بینی ما حضور و زیارت حدود ۲ میلیون نفر زائر در حرم امام خمینی (ره) طی ۱۴ و ۱۵ خرداد است اما برای روز ۱۴ خرداد حضور ۷۰۰ تا یک میلیون نفر را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امسال مراسم ۱۴ خرداد با خیل عظیم زوار در محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛ امسال سال ویژه‌ای است و هرچه توان داریم باید در برگزاری پرشکوه مراسم براساس منویات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور بگذاریم و در این مسیر حرکت کنیم.

نماینده تام الاختیار وزارت کشور در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: اگرچه دشمن تمام تلاشش را کرد تا به نظام ضربه بزند، اما اقدامات خوبی انجام شده و نیروهای ما جان برکف هستند؛ هر فرمانداری گفته ۱۵ ایستگاه صلواتی می‌زند اما با توجه به جمعیت زوار امسال باید این ایستگاه‌ها ۲ تا سه برابر شود.

نامی ادامه داد: ۲۰۰ دستگاه ون باید برای این مراسم درنظر گرفته می‌شد و شخص وزیر کشور پیگیر موضوع هستند و باید این امر محقق شود، جلسه آینده روز شنبه هفته آینده در وزارت کشور و با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار می‌شود.

  • برچسب ها

    پربازدیدترین ها