مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف خبر داد:

تلاش جهانگیری برای رضایت گرفتن از قالیباف

کد خبر: 309760
|
18:12 - 1402/02/30
نسخه چاپی
تلاش جهانگیری برای رضایت گرفتن از قالیباف
مشاور رسانه‌ای قالیباف گفت: یکی از وزرای سابق و یکی از نمایندگان حاضر، پیگیر اخذ رضایت بودند و آقای قالیباف هم‌ صرفا خواستار پذیرش رسمی اشتباه از سوی آقای جهانگیری بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،مشاور رسانه‌ای قالیباف گفت: یکی از وزرای سابق و یکی از نمایندگان حاضر، پیگیر اخذ رضایت بودند و آقای قالیباف هم‌ صرفا خواستار پذیرش رسمی اشتباه از سوی آقای جهانگیری بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدسعید احدیان مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت‌های اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی مبنی بر این که شکایت آقای قالیباف بابت اظهارنظر در مناظرات انتخاباتی، از شوخی‌های دوران است، گفت: هشت سال ایشان با مردم شوخی کرد و آقای روحانی خندید، حالا با صدور حکم دادگاه، یک‌بار هم ما با آقای جهانگیری شوخی کنیم، مردم بخندند. از‌ نظر آقای جهانگیری و روحانی در مناظرات انتخاباتی تهمت زدن و دروغ گفتن مجاز است؛ بر همین اساس است که آنها در مناظرات انتخاباتی هر دروغی را می‌گویند و هر تهمتی می‌زنند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل عدم برخورد قاطع با دروغگویی‌ها در مناظرات، بداخلاقی در مناظرات تبدیل به رویه شده است؛ اینکه تهمت زدن در کشور ما هزینه ندارد، ریشه بسیاری از‌ سیاه‌نمایی‌ها است. کسی که دروغ گفتن در مناظره را مباح می‌داند باید هم  بحث فرستادن پیام برای جلب رضایت  را تکذیب کند؛ همین قدر بگویم که یکی از وزرای سابق و یکی از نمایندگان حاضر پیگیر اخذ رضایت بودند و آقای قالیباف هم‌ صرفا خواستار پذیرش رسمی اشتباه از سوی آقای جهانگیری بود.

منبع: فارس