دادستان اسلام‌آبادغرب خبر داد:

فوت سارق مسلح در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309778
|
14:59 - 1402/03/04
نسخه چاپی
فوت سارق مسلح در اسلام‌آبادغرب
دادستان عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب از فوت فردی خبر داد که اخیرا به اتهام سرقت مسلحانه سیم برق در این شهرستان دستگیر شده بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،

 

 

 

 

سید سجاد ملایری در تشریح این ماجرا اظهار داشت: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب در ساعات اولیه بامداد مورخه 29 اردیبهشت حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه قطع برق و تخریب کابل‌های یکی از روستاهای بخش حمیل شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند، به سمت آن ها تیراندازی صورت گرفت. 

 

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق ماموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد. 

 

ملایری افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 169 متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و 205 متر کابل هم تخریب شده است. 

 

دادستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی اعضای باند 6 نفره سرقت در شهرستان کرمانشاه و یکی از استانهای همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه و حساب شده همگی آنها را دستگیر کردند. 

 

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح 5 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 419 عدد فشنگ و یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز نیز . کشف شد. 

 

ملایری یادآوری کرد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب 17 فقره سرقت سیم برق که عمدتا بصورت مسلحانه بوده اعتراف و عنوان کردند: اموال مسروقه را به یک نفر مالخر فروخته اند. 

 

این مقام قضائی در ادامه تصریح کرد: حوالی ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه – 4 خرداد) حین سرکشی از افراد بازداشتی متوجه می‌شوند یکی از آنها که جزو اعضای باند سارقان مسلح نسیم برق بوده و طبق اظهارات خودش از 5 سال پیش ماده مخدر هروئین مصرف می‌کرده ، وضعیت مساعدی نداشته و دارای حالت تهوع می باشد. 

 

وی افزود: بر همین اساس بلافاصله ضمن انجام مراقبت‌های اولیه توسط مرکز فوریت های پزشکی به مراکز درمانی انتقال می یابد . 

 

ملایری خاطرنشان کرد: با وجود انتقال سریع متهم به مراکز درمانی اقدامات پزشکی موثر واقع نشده و این فرد نهایتا در بیمارستان فوت می نماید. 

 

دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت علت تامه فوت این فرد در دست بررسی قرار دارد .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد