گزارش/

سرقت كابل‌های برق عامل قطعی برق در چند محله اسلام‌آبادغرب/مطالبه مردمی از دستگاه قضایی جهت برخورد بدون اغماض با سارقین

کد خبر: 309804
|
17:55 - 1402/03/09
نسخه چاپی
سرقت كابل‌های برق عامل قطعی برق در چند محله اسلام‌آبادغرب/مطالبه مردمی از دستگاه قضایی جهت برخورد بدون اغماض با سارقین
در پی سرقت كابل های برق و قطعی برق در چند محله اسلام‌آبادغرب مردم از دستگاه قضایی مطالبه جهت برخورد بدون اغماض با سارقین را داشتند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پیرو تماس‌های مردمی از بامداد امروز سه شنبه 9 خرداد 1402 برق چند محله از شهر اسلام‌آبادغرب قطع شده بود که خبرنگار ما این مشکل  را از مسئولین جویا شد.

 

مهندس درویشی رئیس اداره برق شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: در چند نقطه از شهر که همکاران مشغول تعمیرات و تعویض سیم‌های برق به کابل خودنگهدار هستند که مردم از قبل اطلاع رسانی محله ای صورت گرفته اما  متاسفانه در سه محله شهر کابل ترانس های برق به سرقت رفته که این امر باعث خاموشی و قطعی برق این مناطق شده است.

 

وی با بیان اینکه؛ همکاران مشغول رفع مشکل هستند، عنوان کرد: با توجه به اینکه مامورین زحمتکش فراجا در طول شبانه روز مشغول گشت‌زنی هستند، مردم نیز در راستای نگهداری از همین تجهیزات که متعلق به مردم و بیت المال است همکاری نمایند و هر گونه تردد مشکوک را به پلیس 110 گزارش نمایند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب نیز به خبرنگار ما گفت: از ابتدای صبح موضوع در دستور کار نیروهای اداره برق قرار گرفته و پیگیر رفع مشکل هستیم.

 

به گزارش خبرنگار ما در شهرستان اسلام آبادغرب، با تلاش کارکنان اداره برق و پیگیری مسئولین، برق این محلات  پس از چندین ساعت قطعی حدود ساعت 14 وصل گردید.

 

برخی از شهروندان در تماس با این پایگاه خبری، قطعی برق در فصل گرم سال را  باعث بر هم زدن رفاه خانواده ها اعلام كردند و خواستار پیشگیری، رسیدگی فوری مسئولان و برخورد قاطع و بازدارنده دستگاه قضایی با این موضوع شدند. 
 

تعدادی از شهروندان و کسبه مدعی شدند که به علت قطعی برق ناگهانی در این محلات بخاطر سرقت کابل برق دچار ضرر و زیان و خساراتی نیز شده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین " زمانی موسوی" امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عبادی _ سیاسی جمعه این هفته اسلام‎آبادغرب؛ از عملکرد و زحمات شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، کارکنان تحت امر و دادستان عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب در دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در شهرستان و برخورد قاطع با آنها قدردانی کرد. 

 

وی افزود : سرقت های مسلحانه اعضای این باند موجب احساس ناامنی در سطح شهرستان شده و خسارات فروانی را نیز به شبکه های انتقال نیرو وارد کرده بود .

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در خاتمه خواستار برخورد قاطعانه دستگاه قضائی با سارقین شد.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد