معاون اجرایی اداره کل تعزیرات استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی در استان کرمانشاه

کد خبر: 310069
|
15:05 - 1402/05/31
نسخه چاپی
اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی در استان کرمانشاه
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی در استان کرمانشاه از شهرستان کنگاور تا مرز خسروی به طول ۳۵۰کیلومتر خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی و نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالاها و خدمات، امروز مهندس عزتی معاون تعزیرات اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه، مهندس بیگلری معاون بازرسی سازمان صمت استان، و جمعی از بازرسان و کارشناسان استان به همراه مهندس امیری رئیس اداره صمت شهرستان، شهسوار پرنا رئیس اتاق اصناف شهرستان و گشت های مشترک، در سطح بازار شهر اسلام‌آبادغرب اقدام به بازرسی از بازار نمودند.


جلال عزتی معاون اجرایی اداره کل  تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در حاشیه این مانور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ‌طرح نظارتی اربعین با محوریت سازمان صنعت و‌معدن استان کرمانشاه وسایردستگاه‌ها من جمله؛اداره صمت، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی از شهرستان کنگاور تا مرز خسروی به طول ۳۵۰کیلومتر اجرا می‌شود.


وی افزود: در بعضی از شهرها ‌پایگاه مستقر توسط سازمان صنعت از جمله شهرستان بیستون و پایانه‌ها برپا می‌شود.

 

معاون اجرایی اداره کل  تعزیرات استان کرمانشاه عنوان کرد: اهدافی که در این طرح و‌ مانور‌ها مورد نظر ماست؛ مراکز خدمات‌رسان، پایانه‌ها و هتل‌های اقامتی و جا‌های که بیشتر زوار اربعین استفاده می‌کنند از جمله؛ دستگاه‌ها خدمات‌رسان، پایانه‌ها قطار و مراکز خدماتی  بیشتر مورد توجه بازرسان قرار می‌گیرد.

 




وی با بیان اینکه؛ از اول ماه تا ۲۰شهریور ماه این طرح ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ما امروز در خدمت تمامی دستگاه‌ها هستیم بیش از ۵۰ خودرو و ۱۱۰نیرو که در این‌طرح حضور دارند.

عزتی گفت: اگر زوار اربعین حسینی مواردی مشاهده می‌کنند واحساس کردند اجحافی در حق این‌ها می‌شود با شماره‌های ۱۲۴و ۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند که بازرسان ما در اسرع وقت رسیدگی خواهند کرد.

 

وی افزود: خادمان سازمان‌های تعزیرات، سازمان صمت، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی در خدمت مردم هستند و مطمئن باشید با برخورد قانونی و در کوتاه‌ترین زمان بررسی وبر خورد قانونی با متخلفین خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب