سرپرست کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب خبر داد:

پرداخت ۱۸۷ فقره وام کارگشایی به مددجویان اسلام‌آبادی

کد خبر: 310370
|
15:53 - 1402/09/13
نسخه چاپی
پرداخت ۱۸۷ فقره وام کارگشایی به مددجویان اسلام‌آبادی
سرپرست کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب از پرداخت ۱۸۷ فقره وام کارگشایی به مددجویان اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، علی اکرم منصوری در گفتگو با خبرنگار ما از پرداخت ۱۸۷ فقره وام کارگشایی ضروری با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد ریال  توسط کمیته امداد اسلام‌آبادغرب خبر داد.

 

سرپرست کمیته‌ امداد اسلام‌آبادغرب با اعلام این خبر، اظهار داشت: تا پایان آبان ماه کمیته امداد به‌منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان از طریق صندوق امداد ولایت و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و رسالت اقدام به پرداخت وام با کارمزد چهار درصد کرده است.

 

منصوری با تقدیر از همکاری خوب بانک‌های مهر و رسالت، عنوان کرد: اغلب این وام‌ها به مددجویان و برای نیازهای ضروری و فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۳ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: کمک هزینه تحصیلی و شهریه برای همه دانشجویان متناسب با مقطع تحصیلی و نوع دانشگاه،  واریز می‌شود.

 

سرپرست کمیته‌ امداد اسلام‌آبادغرب افزود: همچنین ۱۰۲ نفر نخبه که در سطوح مختلف در سطح شهرستان شناسایی شده‌اند از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند.

 

منصوری با بیان اینکه نخبگان تحت پوشش شامل دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب می‌شود، افزود: ابتدا نیازسنجی فردی و خانوادگی از فرد نخبه انجام می‌شود و سپس در کارگروه نخبگان کمیته امداد برای رفع نیاز‌های آنها اقدام می‌شود.

 

وی بیان کرد: به هر نخبه براساس سطح نخبگی، مدرک و رشته تحصیلی مبلغی به عنوان مساعدت پرداخت می‌شود که این مبلغ بین ۵۰۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان متغیر است.

 

منصوری ادامه داد: تعیین سطح نخبگی افراد تحت پوشش بر اساس ملاک‌هایی مانند کسب رتبه‌های برتر دانشگاه، کسب مقام‌های ورزشی، علمی و فرهنگی، مقالات چاپ شده و ... انجام می‌شود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد