مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

وام ازدواج ۷۰ درصد متقاضیان پرداخت شده است

کد خبر: 310433
|
17:15 - 1402/10/04
نسخه چاپی
وام ازدواج ۷۰ درصد متقاضیان پرداخت شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بر اساس میزان وام‌های پرداختی به زوج‌های کرمانشاهی تاکنون حدود ۷۰ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام شدند که این آمار سه درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از خبرگزاری مهر، منوچهر حاتمی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در هشت ماه گذشته حدود ۲۱ هزار ۸۳۹ نفر برای تسهیلات ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۹۴ نفر موفق به دریافت شدند. 

وی افزود: بر اساس میزان وام‌های پرداختی به زوج‌های کرمانشاهی تاکنون حدود ۷۰ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام شدند که این آمار سه درصد بالاتر از میانگین کشوری است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به پرداخت وام‌های ازدواج باقی مانده تا پایان امسال، تصریح کرد: حدود ۶ هزار ۶۴۵ نفر دیگر نیز در صف دریافت وام ازدواج هستند که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به طور کامل این افراد نیز می‌توانند وام خود را دریافت کنند. 

حاتمی رقم پرداخت وام‌های ازدواج را بیش از سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اضافه کرد: در سال گذشته ۲۹ هزار و ۱۵۳ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بودند که حدود ۸۱ درصد آن‌ها موفق به دریافت وام ازدواج شدند. 

وی در ادامه به همکاری با سایر دستگاه‌ها برای ازدواج و تسهیلات اشاره کرد و گفت: برگزاری ۱۶۰ کارگاه مشاوره ازدواج به صورت رایگان و تکمیل جهیزیه برای ۵۰۰ زوج با همکاری سپاه پاسداران نیز تاکنون از سوی ورزش و جوانان استان کرمانشاه انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/