جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

ادامه مسیر شهدا خدمت به مردم است

کد خبر: 310466
|
16:38 - 1402/10/12
نسخه چاپی
ادامه مسیر شهدا خدمت به مردم است
جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در یادواره شهید سلیمانی و 25 شهید جاویدالاثر شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ادامه مسیر شهدا خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم است و این مرد خدا(شهید سلیمانی) برای اصلاح و خدمت به مردم آمده بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز درمراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۲۵ شهید جاویدالاثر شهرستان اسلام آبادغرب در جمع خانواده معظم شهدا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه ۱۲۸۳ شهید گلگون کفن شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: اولین ویژگی شهدا عبادت و عبودیت است، خیلی از شهدا اهل نماز شب و  مناجات سحرگاهی بودند.

 

وی افزود: اوج عبادت و بندگی ما در دوران دفاع مقدس لذا باید با آن تفکر و اعتقادات برگردیم که بزرگترها عمل می‌کردند و کوچکترها درس می‌گرفتند، امروز ما مسئولین اگر مراسمی برویم اسم و عنوان مسئولیت ما را ذکر نکنند ناراحت می‌شویم اما شهدا گمنام بودند و راضی به رضای خداوند بودند.

 

سردار قنبری گفت: دومین ویژگی شهدا این است که همه راضی به رضای خداوند هستند و سومین ویژگی ایشان استفاده از فرصت‌ها بود که با امکانات اندک خلاقیت ایجاد می‌کردند.

 

 وی افزود: امروز زمانه تغییر کرده و دشمن به دنبال آن است که جامعه ما را از باورها و ارزش‌های دینی دور کند، لذا خانواده شهدا باید بدانند خداوند فرموده اگر در خانواده‌ای کسی شهید شود خداوند خلیفه آن شهید در آن خانواده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) عنوان کرد: اگر بخواهیم خداوند به ما «شهادت» را عنایت کند باید «بندگی خدا»، «سنت پیامبر(ص)» و «محبت اهل‌بیت(ع)» را در دل خود داشته باشیم و اگر کسی این‌ها رو داشته باشد حتی اگر به مرگ طبیعی بمیرد شهید از دنیا رفته است.

 

وی افزود: این یادواره‌ها برای ماست و گرنه شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و خوشا به حال خانواده‌های معظم شهدا که هم خانواده و هم همسایه شهدا توسط شهدای والامقام شفاعت می‌شوند اما متاسفانه امروز دربرخی محلات همسایه‌ها شهدا را نمی‌شناسند که جای کار فرهنگی بسیار دارد.

 

سردار قنبری بیان داشت: ۲۵ شهید جاوید الاثر در شهرستان اسلام آبادغرب داریم که این شهدا متعلق به شهرستان و ملت ایران هستند لذا باید مراقب باشیم چون امروزه عکس شهدا و عکس شهید سلیمانی بر و دیوار زده می‌شود ولی برعکس سیره شهدا عمل می‌شود.

 

وی افزود: اگر استکبار می‌دانست که قدرت شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است هیچ وقت وی را به شهادت نمی‌رساند و حتی از وی محافظت می‌کرد ولی امروز از اسم شهید سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد و دوستداران شهید سلیمانی با نام ایشان به گریه می‌افتند.

 

سردار قنبری گفت: پس از شهادت شهید سلیمانی هزاران جنبش متعدد در دنیا شکل گرفته که هر کدام به دنبال پیاده سازی ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی هستند چرا که وی یک اسطوره و نخبه در حوزه دفاعی، امنیتی، دینی، فرهنگی و اجتماعی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: دلسوزی که شهید قاسم سلیمانی داشته باعث شده که خیلی از فرزندان شهدا جای خالی شهید سلیمانی را بیشتر از پدر شهیدشان حس می‌کنند.

 

سردار قنبری با برشماری ویژگی‌های والای شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم خط کش نمی‌گذاشت و برای ایشان اصلاح طلب و اصولگرا معنا نداشت و همه را، حتی آن دختر بد حجاب را فرزند ایران می‌دانست، این مرد خدا برای اصلاح و رفع مشکلات مردم آمده بود، با حضور شهید سلیمانی در حادثه سیل خوزستان جوانان مردم و مسئولین محلی روحیه گرفتند و جلوی شکستن سد را گرفتند.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: با شهادت شهید سلیمانی دشمن زمین‌گیر شد چنانچه در عملیات طوفان الاقصی شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی که ادعای ‌قوی‌ترین ارتش‌ها را داشت در مقابل گروه مقاومت حماس شکست خورد.

 

وی افزود: جبهه مقاومت هرچه دارد از وجود شهید سلیمانی و شهید رضی است که مظلومانه و گمنام بیش از ۳۰ سال در منطقه دور از وطن به اسلام خدمت کرد.

 

سردار قنبری خاطرنشان کرد: همانطور که شهید سلیمانی فرمودند؛ شهدای ما شهید زندگی کردند لذا ما باید زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم و عمل کنیم، انشالله که بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم چرا که ادامه مسیر شهدا خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم است که ما مسئولین باید بیشتر توجه کنیم.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد