فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان حرکتی احمقانه بود

کد خبر: 310482
|
21:36 - 1402/10/16
نسخه چاپی
اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان حرکتی احمقانه بود
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان یک حرکت مذبوحانه و احمقانه از سوی دشمن بود که انتقام سخت از تمام عوامل دخیل در این اقدام تروریستی،  قطعی خواهد بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: حمله تروریستی گروه‌های تکفیری در سالگرد شهادت سردار دل‌ها یک اقدام مذبوحانه و ذلیلانه از سوی دشمنان نظام و انقلاب بود که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه و مظلوم شد. 

وی افزود: این اقدام تروریستی بی‌شک از سوی استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده و توسط گروه‌های تروریستی تکفیری اجرا شد. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: دشمنان اسلام، قرآن و مسلمانان براساس قرآن کریم احمق آفریده شده‌اند و این اقدام احمقانه تروریست‌ها به خیال خام خودشان موجب تضعیف مکتب حاج قاسم و انحراف مردم از مسیر شهید سلیمانی خواهد شد در حالی‌که شهادت آرزوی مومنین است و مردم شهیدپرور ایران اسلامی با دیدن این وقایع مصمم‌تر از گذشته مسیر شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد. 

کاکایی افزود: دشمن درخصوص شهادت شهید سلیمانی نیز فکر می‌کرد با شهادت سردار دل‌ها جبهه مقاومت تضعیف شده و محور مقاومت از هم می‌پاشد درنتیجه دست به آن جنایت احمقانه زدند در حالی‌که همه مشاهده کردند گروه مقاومت حماس در هفتم اکتبر چگونه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و شکستی مفتضحانه را برای آن‌ها رقم زد. 

وی در ادامه شهادت زوار و هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت گفت و اذعان داشت: خون به ناحق ریخته این عزیزان قطعا گریبان رژیم صهیونیستی و آمریکا را خواهد گرفت و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد زد. 

وی در پایان افزود: نیروهای مسلح مقتدر کشور آماده هستند تا با اذن ولی امر مسلمین جهان فرماندهی معظم کل قوا در زمان و مکان مناسب نسبت به گرفتن انتقام سخت از تمام کسانی که در این جنایت مذبوحانه دست داشتند اقدام کنند. 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها