معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی است

کد خبر: 310484
|
22:47 - 1402/10/16
نسخه چاپی
حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی و وصیت‌نامه او نقطه واگرایی جریانات سیاسی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی«مرصاد» علی شعبانی در تجمع امروز دانشگاهیان که در محکومیت حادثه ترور گلزار شهدای کرمان، در مقابل مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ماندگار مکتب حاج قاسم، اظهار داشت: دشمن از فرد وفات یافته و مرده هراسی ندارد لیکن از تفکر و اسم به جامانده از وی بیمناک است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه افزود: اگر سری به فضاهای مجازی بزنید همه چیز آزاد است اما گذاشتن تصویر قاسم سلیمانی و بردن نام او در یک صفحه ممنوع است چرا که تفکر حاج قاسم تاثیرگذار است و دشمن این را می‌داند.

وی گفت: با شهادت ایشان عده‌ای خوشحال و عده‌ای ناراحت شدند و برای اینکه بفهمیم چه کسانی از فقدان او خوشحال شدند و چه کسانی ناراحت باید ببینیم که امروز بین چه کسانی تقابل وجود دارد و درگیری امروز دنیا بین چه گروه‌ها و تفکرات و فرهنگ‌هایی است.

شعبانی خاطرنشان کرد: تعبیر قرآن از شهید این است که هم شهید و هم زمینی که در آن دفن می‌شود پاک و مقدس می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه چیز به برکت خون شهید پاک می‌شود، گفت: هزاران نفر از مردم بی‌گناه غزه هر لحظه در اثر جنایت‌های جنایتکاران رژیم صهیونیستی کشته می‌شوند و خون پاکشان بر زمین می‌ریزد.

این مسئول تصریح کرد: ثمره این خون‌ها یک چیز است و آن مشخص شدن چهره اشرار و خون‌خواران و جنایتکاران برای مردم دنیا است کسانی که زمانی نقاب بشردوستی زده بودند نقاب از چهره‌شان افکنده شد و چهره کریه و جنایتکارشان نمایان شده است.

وی ادامه داد: فرقی بین پشت پرده و دستور دهنده جنایات و مجری جنایات وجود ندارد در ظاهر داعش مسئولیت جنایت کرمان را بر عهده گرفت اما همه می‌دانند چه کسانی داعش را به وجود آوردند و آنها را هدایت و پشتیبانی کردند همه می‌دانند بیماران داعش را چه کسانی و در کجا درمان می‌کردند.

شعبانی افزود: ما نباید راه و هدف را گم کنیم حضرت علی(ع) درباره مالک چنین فرمود: او انسانی است که نه کوتاه می‌آید نه عقب‌نشینی می‌کند و نه جلو حرکت می‌کند هر کاری می‌کند و هر قدمی برمی‌دارد به دستور ولی خود عمل می‌کند و در برابر کلام ولی خود سمعاً و طاعتاً است.

وی اذعان داشت: اگر به وصیت حاج قاسم دقت کنید از ابتدا تا انتهای آن تمام مخاطبان خود از عالم، فرهنگی، دانشجو، بسیجی، استاد و سرباز گرفته تا بازاری، کاسب و مردم عادی همه را به پیروی بی‌چون و چرا از ولی فرا می‌خواند.

شعبانی تصریح کرد: حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی و وصیت‌نامه او نقطه واگرایی جریانات سیاسی است بنابراین تمام دعوا بر سر موضوع اصلی یعنی همان دین و ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم چیزی از خود ندارد هرچه که در وجود اوست دین است او ذوب در ولایت و دین است دشمن دین را مورد هدف قرار داده زیرا دین غنی می‌کند غنی سازی دین از غنی‌سازی اورانیوم قوی‌تر و خطرناک‌تر است.

شعبانی گفت: دین و ولایت موضوع اصلی تمام دعواهای عالم است وگرنه ما با عالم دعوایی نداریم اگر ما دست از دینمان برداریم در واقع تسلیم آنها شده‌ایم هر کس که لباس جهاد و مقاومت را از تن درآورد لباس خفت و خواری را بر تن می‌کند هزینه تسلیم شدن هزاران برابر بیشتر از هزینه مقاومت کردن است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: امروز مردم ما را هدف قرار می‌دهند تا پای علم دین جهاد و ولایت را خالی کنیم غافل از اینکه مردم ما با این چیزها کوتاه نمی‌آیند امام فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک نماد و مثال است و اصل موضوع دین و کلمة الله است، افزود: نبرد امروز نبرد بین طاغوت و الله و نبرد بین حق و باطل است.

شعبانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی خود اذعان کرده که این نبرد یک نبرد تمدنی و نبرد بین خیر و شر است و شر هر کاری که بتواند انجام می‌دهد ولو اینکه یک کودک چهار ساله را به شهادت برساند اما سنت خداوند این است که در نهایت خیر بر شر پیروز می‌شود و مستضعفان بر مستکبران حکومت خواهند کرد.

 

 

حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی است
حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی است
حاج قاسم نقطه هم‌گرایی تمام جریانات سیاسی است

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد