امام‌ جمعه کرمانشاه:

شورای امنیت بازیچه دست استکبار جهانی است

کد خبر: 310508
|
14:57 - 1402/10/22
نسخه چاپی
شورای امنیت بازیچه دست استکبار جهانی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کشورها مکررا به شورای امنیت پیشنهاد دادند مقابل کشتار ظالمانه و نسل‌کشی جنایت‌کارانه را بگیرند اما آمریکا تمام قطع‌نامه‌ها را وتو کرد و نگذاشت مقابل این خون‌ریزی گرفته شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در آستانه ماه رجب قرار داریم که ماه خدا و سرآغاز فصل معنویت سال برای اهل ایمان است.

وی با بیان اینکه رجب، شعبان و رمضان همواره برای اولیای خدا و مؤمنان واقعی حائز اهمیت و آنها توشه سال را از این چند ماه برمی‌دارند، افزود: به نحوی تدبیر شده که ماه‌های رجب و شعبان برای ورود به ماه رمضان و درک شب قدر قرار داده شده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه رجب ماه استغفار و طلب آمرزش است، خاطرنشان کرد: سفارشات متعددی راجع به استغفار روزانه در این ماه انجام شده است.

امام جمعه کرمانشاه اذعان کرد: ماه رجب ماه ولایت شخصیت‌های بزرگی چون امام محمدباقر(ع) در اول ماه، ولادت حضرت علی(ع) در ۱۳ رجب، بعثت پیامبر اکرم(ص) در ۲۷ رجب و همچنین سالروز شهادت امام هادی(ع) و وفات حضرت زینب(س) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: اعتکاف از اعمال مهم و سرنوشت‌ساز و منشأ کرامت، نورانیت و تحول است که در روزهای ۱۳ و ۱۴ ماه رجب در کشور برگزار می‌شود و امسال قرار است با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار شود.

یکی از بهترین جاها تامین سحری معتکفین است ستاد اعتکاف آمادگی کامل دارد.


 وی با تاکید بر اینکه رجب ماه خداوند و ریسمانی بین خدا و بندگان است، افزود: این ماه فرصتی استثنایی و دعاهای ماه رجب نیز بسیار سازنده است همچنین نسبت به روزه‌داری در این ماه سفارش شده است که در پی آن بین بنده و آتش جهنم فرسنگ‌ها فاصله می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع)، حضور در مجالس اهل بیت(ع) را منشأ نجات انسان‌ها خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و طهماسبی در سال ۱۳۳۴ توسط رژیم ستمشاهی اشاره و عنوان کرد: اقدام انقلابی این شهدا همچنان در تاریخ ما تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، افزود: بالاخره شیطان بزرگ که در شیطنت نظیر ندارد، ناچار شد از لانه‌اش بیرون آید چه اینکه در این مدت کشورها مکررا به شورای امنیت پیشنهاد دادند مقابل کشتار ظالمانه و نسل‌کشی جنایت‌کارانه را بگیرند اما آمریکا تمام قطع‌نامه‌ها را وتو کرد و نگذاشت مقابل این خون‌ریزی گرفته شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: برخی از کشورها از جمله آفریقای جنوبی پرونده‌های مستحکمی مبنی بر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی طی ۹۸ روز اخیر تشکیل و به دادگاه بین‌الملل ارائه داده‌اند که اگر دادگاه چنین حکم کند، اثر حقوقی بسیار زیادی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: شیطان بزرگ برای بهم زدن این موضوع بسیار تلاش کرد و افراد موثر ماجرا را از مسیر خارج کرد و دیروز هم قطع‌نامه‌ای را به شورای امنیت ارائه کرد که مقابل یمن گرفته شود و با انجام جوسازی این قطع‌نامه را در شورای امنیت به‌عنوان ملعبه دست استکبار به تصویب رساند.

وی افزود: آمریکا شب گذشته با ۱۰۰ بمب و موشک نقاط مختلف یمن را مورد حمله قرار داد که البته یمنی‌ها از این موضوع خوشحال شدند و اعلام کردند منتظر چنین روزی بودیم که مستقیما با شیطان بزرگ وارد جنگ شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چند روز قبل آمریکا یک کشتی یمن را مورد اصابت قرار داد و هشت نفر را شهید کرد که در مقابل یمنی‌ها یک ناو و چند پهپاد آنها را هدف قرار دادند و ضرب شصتی به آمریکا نشان داد با این حال آمریکا اجازه نداد هیچ خبری در این رابطه مخابره شود.

 

انتهای خبر/