امیر سرتیپ حیدری:

تدابیر فرمانده معظم کل قوا موجب پیروزی نیرو‌های مسلح بر دشمنان شده است

کد خبر: 310515
|
16:46 - 1402/10/23
نسخه چاپی
تدابیر فرمانده معظم کل قوا موجب پیروزی نیرو‌های مسلح بر دشمنان شده است
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا و همبستگی میان نیرو‌ها همواره سبب پیروزی نیرو‌های مسلح ایران بر دشمنان شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با درایت و شجاعتی مثال‌زدنی، در کوتاه‌ترین زمان برای مقابله با عملیات‌های دشمن، آمادگی پیدا می‌کرد و در جنگ با رژیم بعثی عراق، به بهترین نحو ممکن توانست به پیاده‌سازی راهبرد‌ها و تدابیر لازم مبادرت ورزد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت موضوع ولایتمداری در پاسداری از آب و خاک کشورمان، گفت: تمامی رزمندگان مخلص و فداکار ارتش در عملیات‌ها، خود را با هر منصب و درجه‌ای به عنوان سربازان ولایت معرفی می‌کردند؛ لذا شما جوانان و دانش‌آموزان دانشگاه امام علی (ع) نیز باید با تأسی به سبک و شیوه رزمندگان به عنوان سرباز ولایت و تا پای جان از تمامیت ارضی و مرزی کشور خود دفاع کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با برشمردن عوامل مؤثر در رسیدن به پیروزی، عنوان کرد: نصرت الهی، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و همبستگی میان نیرو‌ها همواره سبب پیروزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان شده است.

امیر حیدری در پایان با تأکید بر رشد و تعالی جوانان نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: ارتش به شما جوانان و دانشجویان نیروی زمینی، به عنوان نیرویی تأثیرگذار و کارآمد در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها می‌نگرد؛ لذا برای رشد و پیشرفت خود و تمامی همرزمانتان بکوشید تا ارتشی منظم، استوار و پرقدرت‌تر از هر روز داشته باشیم.