دانا گزارش می دهد؛

آوردگاهی برای ذبح اخلاق به دست دوم خردادی ها/ زمانی که هاشمی رفسنجانی دیکتاتور بود

کد خبر: 310518
|
17:54 - 1402/10/23
نسخه چاپی
آوردگاهی برای ذبح اخلاق به دست دوم خردادی ها/ زمانی که هاشمی رفسنجانی دیکتاتور بود
اختلافات قدیمی بین جریان دوم خردادی ها و کارگزاران سازندگی در حالی در آستانه انتخابات به اوج خود رسیده که یک عضو شورای مرکزی سازندگی از پنجه کشی دوم خردادی ها به صورت کارگزارنی ها روایت می کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی با نزدیک شدن به هفته های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تحرکات سیاسی جریانات و احزاب افزایش پیدا کرده است که اصلاح طلبان بنای تاخ و تاز علیه هم را در دستور کار قرار دادند.

تاخ و تازی که از تازه شدن زخم اختلافات قدیمی حکایت می کند.

اینکه جریان موسوم به دوم خردادی ها هیچ گاه تاب تحمل کارگزاران سازندگی را نداشتند، موضوع تازه ای نیست، اما این روزها که چهره های منتصب به هر دو جریان بنای هجمه و حمله به یکدیگر را گذاشتند، زخم دشمنی های قدیمی سر باز کرده است و چهره های شاخص هر دو جریان در حال پنجه کشیدن به صورت یکدیگر هستند.

به تازگی محمد عطریان فر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در اظهاراتی گفته است: «دوم خردادی ها به هاشمی می گفتند دیکتاتور»!

او این را هم گفته که دوم خردادی‌ها هاشمی را شخصیتی ضد آزادی و دیکتاتور و ثروت‌اندوز و اشرافی شناسانده بودند.

به نظر می رسد این اظهارات عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ناظر بر رویارویی اصلاحات با هاشمی رفسنجانی در جریان انتخابات مجلس ششم است رویارویی که ترور شخصیتی هاشمی رت در دستور کار دوم خردادی ها قرار داد.

کینه دیرینه اصلاحات و کارگزاران سازندگی

اصلاح طلبان، مدتی پیش از انتخابات مجلس ششم تصمیم به تخریب هاشمی رفسنجانی گرفتند. مشارکتی‌ها اعتقاد داشتند پرونده‌ سیاسی رفسنجانی قبل از آن‌که بر سر راه اصلاح‌طلبان قرار گیرد باید بسته شود: آنها می گفتند قضیه‌ هاشمی را نباید برای چند سال بعد گذاشت که سر باز کند. از این رو «اکبر گنجی» و «عباس عبدی» مسئول جریان تخریب هاشمی شدند که ماحصل آن «عالی‌جناب سرخ‌پوش، عالی‌جنابان خاکستری» و «تاریک‌خانه‌ اشباح» شد.

جریان تخریب هاشمی رفسنجانی بر این باور بود که تاریخ مصرف وی تمام شده است و باید مسئله ترور شخصیت وی در دستور کار جدی قرار گیرد.

اگرچه پس از اعلام نتایج شمارش آرا، هاشمی رفنسجانی در جایگاه سی ام از تهران به مجلس راه یافت اما اصلاح طلبان سوار بر موج رسانه ای و با اتکا به روزنامه مشارکت که بازوی رسانه ای این جریان به شمار می رود عَلم تشکیک در انتخابات را بلند کردند و ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد موضوعی که از سوی این جریان سیاسی امری بدیهی برای رسیدن به مقاصدشان به شمار می رود تا هر جا نتیجه انتخابات به نفع آنها نبود و یا خلاف برنامه ریزی های آنها اتفاق افتاد دست به آشوب زده و ادعای تقلب کنند!

اگرچه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 92 از هاشمی رفسنجانی نردبانی ساختند تا کاندیدای مورد حمایتشان بر کرسی پاستور تکیه بزند، اما این جریان ثابت کرده است که انتخابات همواره برای آنها آوردگاهی است که اخلاق را به قربانگاه می کشاند.

  • برچسب ها