رهبر انصارالله یمن گفت:

ملت شجاع یمن در مقابل مثلث شرارت آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستاده است

کد خبر: 310553
|
10:39 - 1402/11/17
نسخه چاپی
ملت شجاع یمن در مقابل مثلث شرارت آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستاده است
رهبر انصارالله یمن گفت آمریکا و انگلیس بازوهای اختاپوس شرارت و ظلم و طغیانگری یعنی لابی یهودی هستند

به گزارش اسلام آباد خبر ،

رهبر انصارالله یمن گفت «آمریکا و انگلیس بازوهای اختاپوس شرارت و ظلم و طغیانگری یعنی لابی یهودی هستند که پرچم شیطان را برافراشته‌اند و ملت یمن با جرات، شجاعت و ثبات در مقابل مثلث شرارت یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستاده است».

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز(سه‌شنبه) در یک سخنرانی به مناسبت سالگرد شهید «حسین بدرالدین الحوثی»، با تمجید از «شهید قرآن» گفت: شهید قرآن، شهید حسین بدرالدین الحوثی در جنگ اول با تحریک آمریکا به شهادت رسید؛ آن جنگ متجاوزانه، جنایتکارانه، وحشیانه و ظالمانه بود.

 

وی افزود: حوادث ۱۱ سپتامبر ساخته صهیونیست‌ها بود تا بهانه برای سلطه مستقیم آن‌ها بر مسلمانان و از بین بردن هویت آنها و اشغال کشورهاشان باشد.

 

دشمن می‌خواهد امت اسلامی به‌طور کامل مطیع آن‌ها باشد

 

الحوثی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای سلطه سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بر کشورهای عربی و اسلامی تاکید کرد: «هجمه آمریکایی شرارت مطلق است و هیچ منفعت و سودی برای امت اسلامی ندارد و سیاست حکومت‌ها به گونه‌ای بود که بجای ممانعت با سیاست آمریکا راه آن‌ها را هموار می‌کرد. آمریکا تلاش کرد دستگاه‌های امنیتی را به ابزارهای سرکوب خود تبدیل کند و زندان‌ها را نیز به عنوان بازداشتگاه‌های خودش دربیاورد. دشمن می‌خواهد که امت اسلامی به‌طور کامل مطیع آن‌ها باشد و سلطه‌گری آن‌ها را بپذیرد».

 

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حملات علیه یمن خاطرنشان کرد: «دشمن ۶ جنگ فراگیر با نظارت و پوشش آمریکا و حمایت‌های منطقه‌ای علنی و سانسور رسانه‌ای گسترده علیه ما انجام داد؛ رفتارهایی که در مرحله تجاوز آمریکایی-سعودی علیه یمن شاهد بودیم، همان رفتارهایی بود که در جنگ‌های قبلی یمنی‌ها شاهد آن بودند».

 

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «پروژه ما یک پروژه قرآنی است و مختص به جناح و یا قشر خاصی نیست بلکه برگفته از دل قرآن است و هرگاه دشمن این پروژه را هدف قرار داد، قوی‌تر از قبل شد».

 

لابی صهیونیستی به جز اسلام هیچ مانع واقعی برای تحقق اهداف شیطانی خود نمی‌بیند

 

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی با بیانی اینکه «آمریکا و انگلیس بازوهای اختاپوس شرارت و ظلم و طغیانگری یعنی لابی یهودی هستند که پرچم شیطان را برافراشته‌اند»، افزود: «بازوهای لابی یهودی پروژه‌های عملی در پیش گرفته‌اند و امت ما در طول قرن‌های گذشته مورد هدف قرار گرفته است. لابی یهودی توانست بر جوامع غربی و در راس آن‌ها آمریکا سیطره یابد تا بتواند از امکانات آن‌ها در راستای منافع خود استفاده کند».

 

رهبر انصارالله در ادامه گفت: «لابی یهودی با این هدف آمد که اسرائیل را به عنوان دشمنی خطرناک و بد در پهلوی امت اسلامی بکارد. برخی‌ها توطئه‌ها و طرح‌های دشمن را اتفاقاتی گذرا می‌بیند اما دشمن طرح‌های راهبردی دارد و هدف اساسی دشمن سلطه کامل بر امت اسلامی و در نهایت از بین بردن اسلام است. لابی یهودی-صهیونیستی به جز اسلام هیچ مانع واقعی برای تحقق اهداف شیطانی خود نمی‌بیند. لابی یهودی-صهیونیستی از اسلام حقیقی و قرآنی هراس دارد».

 

او با اشاره به اقدامات ظالمانه‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و بی‌اعتنایی کشورهای اسلامی به رنج و درد آن‌ها گفت: «یک مشت یهودی صهیونیست سرزمین فلسطین را اشغال کردند و در برابر چشم بیش از ۵۰ کشور که امکانات گسترده دارند مردم فلسطین را شکنجه می‌کنند. در مقابل هر یهودی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ۱۵۰ هزار مسلمان وجود دارد که از انجام هر اقدامی عاجز هستند و تنها اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها را تماشا می‌کنند. آمریکا امروز بیشتر کشورهای امت اسلامی و رهبران و ارتش‌های آن‌ها را با یک واژه تهدید می‌ترساند».

حتی کودکان ما دیگر از آمریکا و اسرائیل ترسی ندارند

 

الحوثی همچنین تاکید کرد: «ملت عزیز یمن به‌رغم اینکه بیش از ۹ سال تحت تجاوز بود و این تجاوزها تا امروز نیز ادامه دارد اما امروز هیچ ترس و هراسی از آمریکا ندارد. حتی کودکان ما دیگر از آمریکا و اسرائیل ترسی ندارند چه برسد به میلیون‌ها مرد یمنی که از نگاه و عقیده قرآنی برخاسته‌اند. اگر نگاه قرآنی ما نبود، همه ما امروز ساکت بودیم و با ترس و لرز تحولات را دنبال می‌کردیم و حتی جرات گفتن یک کلمه را هم نداشتیم».

 

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از سخنرانی خود درباره حملات ارتش این کشور به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس گفت: «امروز دریای سرخ و تنگه باب‌المندب برای اولین بار در این سطح فعال و موثر شده و به دشمن فشار وارد کرده است. تاثیر موضع ما و ناراحتی لابی یهودی از این امر باعث شد که آمریکا و انگلیس وارد باتلاق جنگ با یمن شوند».

او همچنین با اشاره به حمایت های ملت‌های مسلمان از یمن گفت: «ملت مسلمان یمن امروز موضع متمایزی دارد و حمایت گسترده‌ای از ملت مظلوم یمن می‌کند. ملت یمن با جرات و شجاعت و ثبات در مقابل مثلث شرارت یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستاده است».

آمریکا در دریاها فراری است

الحوثی در ادامه تاکید کرد: «صبح امروز با جرات کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را هدف قرار دادیم و ملت ما در انجام اقداماتی که باید انجام دهد هیچ تردیدی نمی‌کند».

 

    پربازدیدترین ها