فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح در زنده نگه داشتن یاد شهدا تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌اند

کد خبر: 310597
|
06:39 - 1402/11/28
نسخه چاپی
نیروهای مسلح در زنده نگه داشتن یاد شهدا تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌اند
امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروهای مسلح امروز در تبعیت از امامین انقلاب و در پیمودن راه شهدا با احساس مسئولیت پای کار هستند و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نخستین آئین بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش با تأکید بر استمرار مسیر شهدا گفت: نیروهای مسلح امروز در تبعیت از امامین انقلاب و در پیمودن راه شهدا با احساس مسئولیت پای کار هستند و برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و معرفی آنان به نسل نوجوان و جوان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که "زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و آیین‌های گرامیداشت یاد و خاطر شهدا،  بخشی از جهاد تبیینی است که معظمً‌له بر آن تأکید بسیار دارند. در این همایش‌ها باید از فرصت‌ها استفاده و تبیین کنیم که شهدای ما از چه خانواده‌ای بودند، چگونه تربیت شدند و به چه معرفتی رسیدند که حاضر بودند جان خود را در تبع اخلاص بگذارند و در راه نظام اهداء کنند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون کشور مرهون 4 رکن؛ مکتب اسلام و قرآن، امامین انقلاب، ملت شریف و نیروهای مسلحی است که پرچم‌داران علنی و عینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی و اقدامات نیروی زمینی برای الگوسازی نسل جوان، گفت: در سال‌های اخیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی انصافاً با تمام توان پای کار آمده است و با 16 طرح مصباح به معنای واقعی روبروی چالش‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده است.

    آخرین مطالب