فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

داوطلبان مجلس با نیت خدمت به میدان آیند

کد خبر: 310598
|
07:31 - 1402/11/29
نسخه چاپی
داوطلبان مجلس با نیت خدمت به میدان آیند
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به نقش ویژه مجلس شورای اسلامی در سیاست‌گزاری کشور گفت: داوطلبان مجلس با نیت خدمت به میدان آیند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سردار بهمن ریحانی عصر امروز شنبه در نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه، اظهار داشت: مردم بزرگترین مولفه مولفه بازدارندگی و قدرتمندی هستند.

 

وی خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و افزود: اگر به مردم خدمت کنیم هم به آحاد جامعه پاسخ داده‌ایم و هم فرمان الهی را اطاعت کرده‌ایم.

 

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: به فرموده شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم نباشد، حرم‌های دیگر نخواهند بود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بزرگترین عمل صالح، توصیه به حق، صبر و عدالت است.

 

سردار ریحانی تصریح کرد: در طول سال‌های انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافتیم و بسترهایی را یافته‌ایم که باور آن برای دشمن مشکل است.

 

وی با تاکید بر ضرورت باور داشته‌هایمان، افزود: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای رسیده که ماهواره را در مدار قرار می‌دهد.

 

سردار ریحانی گفت: افرادی که پا در عرصه انتخابات گذاشته‌اند، بدانند که وام‌دار ۱۰ هزار شهید و هزاران جانباز و خانواده ایثارگر هستند پس باید با نیت خالصانه و خدمت به مردم در میدان انتخابات حضور یابند.

 

    آخرین مطالب