جبهه اصلاحات پنجره‌های مشارکت را بست!

کد خبر: 310606
|
00:10 - 1402/12/01
نسخه چاپی
جبهه اصلاحات پنجره‌های مشارکت را بست!
جبهه اصلاحات با مصوبه روز گذشته خود عملا تمامی روزنه های مشارکت اصلاح طلبان را در انتخابات مسدود و عملا به یک خودتحریمی و انتحار روی آورده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ جبهه اصلاحات در جلسه عصر روزگذشته آخرین تلاش و مصوبه برای تحریم وعدم مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات را به عمل آورد.

 

جبهه اصلاحات پس از قطعی شدن ائتلاف چهار حزب اصلاح طلب با اعتدالیون برای ارائه لیست در تهران و سایر شهرستان‌ها تاکید کرد که نه تنها اصلاح‌طلبان در حوزه تهران به هیچ عنوان لیست ارائه نخواهند داد بلکه از هیج کاندیدای غیر اصلاح طلب و نیابتی در سراسر کشور حمایت نخواهند کرد. پ

 

همچنین این سازوکار ضد انتخاباتی اعلام کرده است که در شهرستان‌ها فقط با رای دوم سوم اعضای جبهه اصلاحات شهرستان‌ها مجاز به معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب می‌باشند.

 

برخی کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند که جبهه اصلاحات با مصوبه روز گذشته خود عملا تمامی پنجره‌های مشارکت اصلاح طلبان را در انتخابات مسدود و عملا به یک خودتحریمی و انتحار روی آورده است.

 

همچنین این جبهه با طرح مخالفت با هرگونه ائتلاف عملا تلاش اصلاح‌طلبان مشارکت جو را برای کنشگری در فضای انتخابات را مسدود و از نیت خود برای پروژه کاهش مشارکت رونمایی کرده است.

 

جبهه اصلاحات در شرایط کنونی نشان داد که عملا گفتار، اقدام و تقابل با نظام سیاسی را در دستورکار خود داشته و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کند!

    آخرین مطالب