فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد :

کاندیداهای شهرستان دستور العمل تبلیغات عمومی رعایت کنند

کد خبر: 310613
|
02:10 - 1402/12/02
نسخه چاپی
کاندیداهای شهرستان دستور العمل تبلیغات عمومی رعایت کنند
کاندیداهای شهرستان از روز سوم تا نهم اسفند به مدت یک هفته حق تبلیغات قانونی در چهارچوب‌دستور العمل ابلاغی دارن

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه کمیته تبلیغات شهرستان گفت : از روز سوم تا نهم اسفند بمدت یک هفته کاندیداها فرصت دارند تبلیغات قانونی خود را در چهارچوب دستور العمل ابلاغی انجام دهند

 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نسبت به تبلیغاتستاد انتخاباتی کاندیداهای شهرستان اظهار کرد : کاندیداهای شهرستان دستور العمل تبلیغات عمومی را رعایت کنندهرگونه تبلیغات غیر قانونی توسط تیم کمیته تبلیغات رصد و جمع آوری خواهد شد

 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه افزود : نقاط مشخصی را شهرداری برای الصاق پوستر و بنر با ابعاد مشخص در نقاط مختلف سطح شهر آماده میکند و خارج از این نصب هرگونه تبلیغات در اماکن عمومی ،دولتی و شخصی ممنوع و جمع آوری می شود.

 

وی تصریح کرد : انتظار داریم کاندیداهای محترم هواداران خود را به رعایت دستورالعمل تبلیغات توصیه کنند.

 

حمید رضا کرمی بیان کرد  : برای سخنرانی کاندیداها سه نقطه از سطح شهر شامل پشت مصلای شهر واقع در بلوار یادگار امام ره،میدان مرتضی علی و خیابان ابومسلم در نظر. گرفته شده و چند تالار هم در سطح شهر برای گردهمایی و سخنرانی کاندیداها آماده شده است .

 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در پایان عنوان کرد: در روز دهم اسفند تمامی آثار تبلیغی کاندیداها از سطح شهر جمع آوری و انشالله در روز یازدهم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان با تمهیدات اندیشیده شده خواهیم بود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب