احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران:

مردم ایران سرنوشت خود را با حضور فعال در انتخابات تعیین می‌کنند

کد خبر: 310629
|
09:25 - 1402/12/06
نسخه چاپی
مردم ایران سرنوشت خود را با حضور فعال در انتخابات تعیین می‌کنند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه‌ای از اهمیت و تأثیرگذاری آنان در سیاست و تعیین سرنوشت کشوراست.

به گزارش اسلام آباد خبر ،احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: با پایان مهلت ثبت‌ نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، کشور ما به سراغ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس می‌رود. در چهل سال گذشته پس از انقلاب اسلامی، ما تقریباً هر سال، حدود چهل دوره انتخابات داشته‌ایم. این انتخابات نشانگر اهمیت مشارکت مردم در فرایندهای سیاسی و تصمیم‌گیری‌های کشور است که بر اساس نظام جمهوری اسلامی ایران، بر پایه رای مردم و مشارکت آنان شکل می‌گیرد.

 

وی اظهار کرد: حضور فعال و حداکثری مردم در انتخابات نشان از اهمیتی است که برای سرنوشت خود احساس می‌کنند. این مشارکت، در همه حوزه‌های سیاسی از قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی گرفته تا مدیریت شهری، اجرایی، و حتی در خبرگان رهبری و انتخابات ریاست جمهوری، تأثیرگذار است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: این انتخابات نشان‌دهنده اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود از طریق مشارکت در فرآیند انتخابات در زمینه‌های مختلف است. امیدواریم که با حضور فعال و پرشور در انتخابات آینده، مردم به توسعه و پیشرفت کشورمان کمک کنند و این مشارکت، به عنوان نشانی از تأیید و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران، باشد