در دور نخست برگزاری انتخابات؛

نمایندگان 6حوزه انتخابیه استان کرمانشاه راهی مجلس شدند

کد خبر: 310651
|
02:23 - 1402/12/12
نسخه چاپی
نمایندگان 6حوزه انتخابیه استان کرمانشاه راهی مجلس شدند
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده، نمایندگان6 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه در همین دور نخست برگزاری انتخابات، راهی مجلس شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ بر مبنای آرای اولیه حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه، هرسین از مجموع ۱۰۱ هزار و ۹۱۶ رأی مأخوذه حجت‌الاسلام والمسلمین وحید احمدی با ۳۲ هزار و ۵۷۶ رأی توسط مردم انتخاب شد.

 

همچنین جمع‌بندی آرای اولیه در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نشان می‌دهد که از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رأی مأخوذه رستگار یوسفی با ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی و کسب ۴۴.۶ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب مردم این حوزه انتخاب شد.

 

شمارش اولیه آرا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حاکی از آن است که از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی مأخوذه، فتح‌الله حسینی با ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی ۵۳ درصد آرا را کسب کرد و راهی مجلس شد.

 

در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو نیز بر اساس شمارش آرای اولیه، از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی مأخوذه مجتبی بخشی‌پور با ۳۰ هزار و ۵۳۷ رأی، راهی مجلس شد.

 

در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی نیز از مجموع ۴۵ هزار و ۴۳۱ رأی مأخوذه حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا با ۱۱ هزار و ۱۲ رای و کسب ۲۵ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب مردم انتخاب شد.

 

همچنین در حوزه انتخابیه مرکز استان کرمانشاه شنیده‌ها حاکی از راهیابی محمد رشیدی به مجلس است و دور دوم انتخابات نیز میان عبدالرضا مصری، جهان‌بخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی‌زنگنه برگزار خواهد شد