به کوری چشم دشمنان نظام؛

باز هم مردم ایران حماسه‌ساز شدند

کد خبر: 310654
|
08:55 - 1402/12/13
نسخه چاپی
باز هم مردم ایران حماسه‌ساز شدند
با وجود تلاش‌های گسترده دشمنان این مرز و بوم برای تحریم انتخابات ۱۱ اسفند جمهوری اسلامی ایران، مردم بصیر و انقلابی کشورمان باز هم حماسه آفریدند‌.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ برگ زرین دیگری از حماسه مردم ایران اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ رقم خورد؛ روزی حماسی که مردم ایران از اولین ساعات آغاز رأی‌گیری پرشور و مقتدرانه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا نماینده منتخب خود را راهی مجلس کنند.

 

دشمن مدت‌ها در تلاش بود تا بتواند با انتشار اخبار ساختگی و دروغین مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند اما واقعیت این است که ملت ایران در این ۴۵ سال ثابت کرده‌اند دشمن یارای مقابله با آنها را ندارد بلکه همواره پشتیبان نظام هستند.

 

برگ زرین دیگری از بصیرت مردم ایران رقم خورد

 

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»؛ اظهار داشت: آنچه در ۴۵ سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد هستیم این است که مردم با اراده خود توانسته‌اندسرنوشت خود را به دست بگیرند و نمادی واقعی از مردم سالاری‌دینی را در مقام عمل پیاده کنند.

 

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: حضور مردم در ۴۰ انتخابات گذشته نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توانسته به یکی از قوی‌ترین نظام‌های مردم‌سالار در جهان مبدل شود.

 

وی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم آگاهانه و بدون هیچ زور و اجباری سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

 

شفیعی تصریح کرد: به هر میزان مردم با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه‌سازی کرده اند به همان میزان دشمن نسبت به حضور آنها پای صندوق‌های رأی حساس شده است.

 

وی ادامه داد: آنها در هر دوره از انتخابات بزرگترین تبلیغات رسانه‌ای را به راه می‌اندازند تا مردم را از حق و تکلیف واقعی خود برای شرکت در انتخابات دور نگه دارند.

 

شفیعی افزود: در انتخابات اخیر نیز دشمن برای ناامید کردن مردم و برای اینکه آنها را از صندوق‌های رأی دور نگه دارد از تمام شیوه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به صورت شبانه روزی استفاده کرد.

 

وی گفت: آنها سعی داشتند با شیوه‌ها و ترفندهای تبلیغاتی و رسانه‌ای در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی استفاده کنند.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: هدف آنها این بود که به مردم و مسئولان و نیز تمام کشورهای دنیا القا کنند که مردم ایران از انقلاب و نظام دلسرد شده و حاضر نیستند برای انقلاب هزینه کنند.

 

وی اذعان داشت: دشمنان می‌خواستند سد دفاعی مستحکمی را که مردم با حضور در انتخابات برای نظام و انقلاب درست می‌نند، دچار ترک‌خوردگی و آسیب کنند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: آنچه در انتخابات پیش رو شاهد آن بودیم برگ حماسی و زرین دیگری از دفتر پرافتخار مقاومت پرافتخار مردم ایران و آگاهی و بصیرت آن ها بود.

 

وی تصریح کرد: مردم نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی نسبت به کشور خود احساس مسئولیت می‌کنند و به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند.

 

شفیعی ادامه داد: پیام حضور مردم در انتخابات این بود که آنها همیشه مراقب و متوجه توطئه‌های دشمن هستند و می‌دانند که حضور آنها در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت کشور است.

 

وی گفت: پیام دیگر این حضور خطاب به دشمنان است مردم با حضور و مشارکت گسترده و با شکوه خود در انتخابات به دشمنان فهماندند که فریب تبلیغات زهرآلود و نیت پلید آنها را نمی‌خورند.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: مردم می‌دانند که دشمن خیرخواه آن ها نیست بنابراین با این حضور یک تودهنی بزرگ به آنان و رسانه‌های آنان زدند.

 

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات نکته و پیام مهمی نیز برای مسئولان داشت مسئولان باید بدانند که مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند و به تکالیف خود با حضور پرشور و انتخاب نمایندگان انقلابی و توانمند عمل کرده‌اند.

 

شفیعی ادامه داد: از این به بعد نوبت مسئولان است که با برنامه‌ریزی صحیح و تدابیری دقیق و درست بتوانند گامی به سمت حل مشکلات مردم بردارند، آنها باید به مطالبات مردم در حوزه‌های گوناگون مانند مسائل اقتصادی، تورم و بیکاری توجه داشته باشند و با هر شکلی که می‌توانند مشکلات را از پیش پای مردم بردارند.

 

شفیعی گفت: اگر مسئولان بتوانند در راستای خدمت به مردم و رضای خداوند قدم بردارند در آینده نیز شاهد حضور با نشاط و گسترده مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۴ خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید این حماسه بزرگ را ارج نهند و قدر ملت ایران را بدانند، تأکید کرد: نمایندگان منتخب مردم نیز باید به وعده‌های خود به نحو احسنت عمل کنند.

 

مردم برای شرکت در انتخابات به تریبون‌های دشمنان بی‌اعتنا شدند

 

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار

داشت: مردم ایران از صبح امروز بزرگترین رزمایش انتخاباتی خود را شروع کردند و با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی در سراسر کشور نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم از وطنشان دفاع می‌کنند، افزود: مردم برای مشارکت در سرنوشت کشورشان به تریبون‌ها و رسانه‌های معاند بی‌اعتنا هستند و نسبت به توطئه‌های آنها آگاه هستند.

 

وی گفت: مردم در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از حق قانونی خود برای ایفای نقش در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند.

 

ترقی تصریح کرد: حضور گسترده مردم از اقشار گوناگون و سلایق مختلف در انتخابات خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بود که طی این چند ماه برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات تلاش بسیاری کردند.

 

وی ادامه داد: دشمنان بالغ بر ۲۴۱ میلیارد دلار هزینه کردند یعنی به ازای هر ایرانی ۱۷۰ میلیون تومان تا مانع رأی دادن مردم شوند این میزان هزینه دشمن نشان‌دهنده اهمیت انتخابات برای دشمن است.

 

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت و هوشیاری موجب ناامیدی، دلسردی و یاس دشمن شدند.

 

وی اذعان داشت: دشمن پس از جمع‌بندی حضور مردم پای صندوق‌های رأی باید به فکر این باشد که توطئه‌ها علیه ملت ایران کارساز نخواهد بود.

 

ترقی با بیان اینکه دشمن تسلیم اراده ملت ایران در حمایت از نظام خود شده است، تصریح کرد: نمایش شکوه انتخابات تضمین‌کننده آینده انقلاب اسلامی و خنثی‌کننده همه توطئه‌ها بود.

 

وی افزود: ملت ایران در این رزمایش پیروز اول انتخابات است و طعم شیرین این انتخابات در دوره آینده مجلس شورای اسلامی سبب حل مشکلات مردم خواهد شد.

 

 

حضور در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب است

 

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: شبکه‌ها و رسانه‌های معاند و منافق خارجی و داخلی با نفاق و تبلیغات گسترده‌ای برای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کردند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناراضی جلوه دهند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: مردم ما همیشه آمادگی خود را به ندای مقتدای خود مقام عظمای ولایت نشان داده‌اند.

 

وی گفت: در این دوره از انتخابات نه تنها حضور مردم کمرنگ‌تر از دوره‌های قبل نبود بلکه هم در سطح کشور و هم در سطح استان این حضور بیشتر و باشکوه‌تر بود.

 

بهشتی‌راد  افزود: این حضور گسترده و با نشاط نشان‌دهنده بصیرت و ولایت‌مداری مردم است و نشان می‌دهد که مردم همچنان دوستدار انقلاب و نظام خود هستند و خواهند بود.

 

وی ادامه داد: باید از آحاد ملت ایران برای این حضور پرافتخار و حماسی تشکر و قدردانی کرد و سپاسگزار این نعمت بزرگ بود.

 

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: نماینده‌های منتخب ملت نیز باید قدردان این حضور باشند و با جان و دل به مردم خود خدمت کنند.

 

وی گفت: مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند از این پس نوبت نمایندگان است که به وظیفه خود در خدمتگزاری به مردم عمل کنند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: نمایندگان باید با تصویب قوانین درست از آلام مردم کم کرده و بر رفاه آنها بیفزایند.

 

وی گفت: نمایندگان با ادای حق مردم شریف ایران در تصویب قوانین مشکل‌گشا و نظارت جدی می‌توانند به انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های رفیع آن کمک کرده و به آن خدمت کنند.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، انقلاب اسلامی ايران در تبيين ضرورت مشاركت در انتخابات با استفاده از مبانی دينی و اعتقادی زمينه‌ای را فراهم كرد كه مردم بر سرنوشت خود مؤثر باشند و سرنوشت خود را به دست بگيرند.

 

حضور گسترده عموم مردم در انتخابات ۱۱ اسفند موئد وفاداری آنها به نظام و آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با رهبر انقلاب است که از بصیرت و زمان‌شناسی آنها حکایت دارد