سردار ابوالفضل شکارچی

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال؛ بستری برای مقابله هوشمندانه در برابر تهدیدات دشمنان

کد خبر: 310663
|
21:40 - 1402/12/15
نسخه چاپی
رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال؛ بستری برای مقابله هوشمندانه در برابر تهدیدات دشمنان
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال می تواند بستری برای مقابله هوشمندانه و هدفمندانه در برابر تهدیدات دشمن های انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه‌دانا، درباره بازدید خود از پنجمین و بزرگترین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور، تأکید کرد: این رویداد بسیار اهمیت دارد و برای رشد، شکوفایی و پیشرفت علم مورد توجه است.

 

وی با اشاره به ارتباط این موضوع به عنوان یک فناوری، تصریح کرد: رقابت سالم به عنوان راهی برای ارتقاء کیفیت کارها است و خوشبختانه این رویداد، یک بستر مناسب برای رقابت سالم است.

 

سردار شکارچی افزود: رقابت‌ها در این رویداد در سطح شهرستان‌ها آغاز شده و گروه‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند و پس از آن به سطح کشوری راه پیدا خواهند کرد، در نهایت این رویداد نهایی برگزار می‌شود و به حول قوه الهی، منجر به بهبود کیفیت و هم افزایی در این حوزه خواهد شد.

حضور دشمن در فضای مجازی؛ چالشی برای امنیت و توسعه علمی

 

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این روزها، حضور دشمن در فضای مجازی است که با استفاده از این بستر، یک جنگ تمام عیار شناختی نرم را علیه ملت ایران، به خصوص جوانان کشور، رقم زده است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان گفت: اگر ما اقدامات موثر و مثبتی انجام ندهیم، خطر بزرگی ما را تهدید خواهد کرد. این بستر می تواند مقابله هوشمندانه و هدفمندانه در برابر تهدیدات دشمن های انقلاب اسلامی باشد و هم می تواند زمینه های هجوم دشمن را در این بستر خنثی کند، ضمن اینکه به تولید علم و فناوری هم بسیار کمک خواهد کرد.