استمرار معضلی در دومین شهر مقاوم؛

تردد خودروهای حامل سوخت صدای اسلام‌آبادی‌ها را درآورد

کد خبر: 310684
|
19:55 - 1402/12/21
نسخه چاپی
تردد خودروهای حامل سوخت صدای اسلام‌آبادی‌ها را درآورد
تردد خودروهای سنگین حامل سوخت در اسلام‌آبادغرب ضمن ایجاد آلودگی صوتی و محیطی، موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ توقف خودروهای سنگین در معابر فرعی و محلات شهرستان اسلام‌آبادغرب مشکلات و معضلات زیادی به‌وجود آورده و با وجود ممنوعیت ورود کامیون‌ها و خودروهای سنگین به معابر شهری،  این معضل کماکان به قوت خود باقی است.

 

توقف کامیون‌های سنگین مختص خیابان و درب منازل نیست

 

احمدی یکی از معلولان شهرستان اسلام‌آبادغرب  از پارک تانکرهای حامل سوخت گلایه کرد که موجب سد معبر درب اداره بهزیستی شهرستان شده و تردد آنها را با مشکل مواجه کرده است.

 

وی افزود: ما معلولان که با ویلچر  یا کالسکه  تردد داریم اما برخی از مالکان خودروها آن چنان سد معبر کرده‌اند مجبور هستیم به علت عدم دسترسی به اداره به‌منزل بازگردیم البته این موضوع توسط مسئولان اداره بهزیستی شهرستان چند بار پیگیری شده است.  

 

به گفته احمدی، طبق قانون راهور، پارک خودرو در داخل پیاده‌رو و حریم گذرگاه عابر پیاده ممنوع بوده و باید با رانندگان این دسته از خودرو‌ها به طور جدی برخورد ‌شود.

 

وی افزود: راهنمایی و رانندگی تاکنون هیچ‌گونه اقدامی انجام نداده برهمین اساس از دادستان و پلیس راهنمایی و رانندگی  تقاضا داریم نسبت به این موضوع رسیدگی کنند.

 

بی‌توجهی شهرداری اسلام‌آبادغرب به مصوبات شورای ترافیک

 

علیرضا بهادرنیا؛ رئیس‌پلیس راهور شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پلیس راهور به‌طور معمول و به‌صورت روزانه وظیفه خود را در این رابطه انجام‌ 

می‌دهد.

 

وی با اشاره به بی‌توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک، گفت: مواردی مانند نصب و تعویض تابلوهای آسیب‌دیده، خط‌کشی عابر پیاده، رفع عیب چراغ‌های قرمز و ... از مواردی هستند که توسط شهرداری اسلام‌آبادغرب نادیده گرفته شده یا مورد سهل‌انگاری قرار گرفته است.

 

بهادرنیا عنوان کرد: پلیس راهور یک نیروی اجرایی است و رفع این معضل اراده عمومی و همت تمامی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک را می‌طلبد که در کنار پلیس راهور قرار بگیرند.

 

تردد خودروهای سنگین دغدغه مسئولان اسلام‌آبادی است

 

محسن غلامی؛ رئیس شورای اسلامی شهر اسلام‌آبادغرب نیز در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ گفت: متأسفانه تردد خودروهای سنگین خسارت زیادی به زیرساخت‌های شهری وارد کرده است.

 

وی افزود: این یکی از دغدغه‌های ماست چون موجب نارضایتی مردم شهر شده است و حتماً پیگیری این موضوع را برای رضایت مردم در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ استمرار معضل تردد و توقف خودروهای سنگین و تانکرهای حامل سوخت صدای شهروندان دومین شهر مقاوم کشور را درآورده که انتظار می‌رود متولیان امر در راستای رفع این معضل اقدام عاجل کنند.