معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه: ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه برپا می‌شود

کد خبر: 310699
|
12:19 - 1402/12/24
نسخه چاپی
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه: ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه برپا می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این شهر در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است، گفت: ۱۴ سفره هفت‌سین در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه برپا می‌شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی کمیته ویژه‌ای به ریاست شهردار کرمانشاه از شهریور ماه تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم در ابعاد مختلف برای اجرای برنامه‌های مختلف صورت گرفته است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال به دلیل همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شعار «شهر روزه‌دار» را انتخاب کردیم تا بتوانیم اقدامات فرهنگی مناسبی را در شهر کرمانشاه اجرا کنیم.

 

نامداری بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و قطعا شهر کرمانشاه نیز با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان میزبان مسافران نوروزی خواهد بود برپایی ۱۴ سفر هفت‌سین در مناطق هشت‌گانه و ورودی و خروجی این شهر برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: آسفالت و لکه‌گیری معابر مناطق هشت‌گانه شهری، نورپردازی معابر و خیابان‌ها، رنگ آمیزی جداول، نقاشی دیواره‌های پل‌ها و نصب المان‌های شهری نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمانشاه است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین جمع‌آوری ۸۰۰ کامیون نخاله و افزایش اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهر کرمانشاه در حال اجرا است که همشهریان می‌توانند موارد خود را به سامانه ۱۳۷ برای پیگیری و اقدام گزارش کنند.

 

نامداری اضافه کرد: ساماندهی روشنایی پارک‌ها و معابر، تعمیر و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به ویژه از پارک‌ شرقی، غربی، رهایی و سراب قنبر و اماکن گردشگری نیز این موضوع به صورت ویژه خواهد بود.