رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد:

انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه

کد خبر: 310734
|
13:47 - 1403/01/07
نسخه چاپی
انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،مسعود قلعه‌سفیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس کرمانشاه همانند سایر نیروهای امدادی همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه در حال انجام است.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طرح نوروزی تمام نیروهای اورژانس کرمانشاه در حال آماده‌باش قرار دارند و ۸۵۰ نیروی امدادی در حال انجام ماموریت‌های خود هستند.

 

قلعه‌سفیدی بیان کرد: تمام آمبولانس‌ها به همراه سه دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و تیم امداد هوایی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

 

قلعه‌سفیدی بیان کرد: نیروهای اورژانس در ۷۶ پایگاه امدادی مستقر هستند که ۳۳ پایگاه آن را پایگاه‌های جاده‌ای تشکیل می‌دهند و فاصله هر پایگاه تقریبا ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر است.

 

وی مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس را ۱۴ هزار و ۲۹۰ تماس عنوان کرد و افزود: تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ ماموریت از ۲۴ اسفندماه تا ۶ فروردین در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این ماموریت‌‌ها یک هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

قلعه‌سفیدی ادامه داد: از مجموع ماموریت‌ها ۵۳۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۱۴۶ مورد غیرترافیکی بوده و همچنین تعداد مصدومان ترافیکی ۵۳۲ و تعداد مصدومان غیرترافیکی یک هزار و ۴۵۴ مورد بوده است