سخنان آقاي ترکان غير حقوقي، غير اخلاقي و مغاير با سياست هاي اعتدال رئيس جمهور منتخب است

کد خبر: 34554
|
16:00 - 1392/04/22
نسخه چاپی
سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به سوابق درخواست واگذاری زمین مجاوز جام جم که متعلق به نمایشگاه بین المللی است گفت: سوابق این درخواست از مردادماه 1388 است که به دلیل نیاز کشور به توسعه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در جنگ رسانه‌ای، گسترش سالن‌های تولید و استودیوهای ضبط و پخش، محل برگزاری مسابقه‌های تلویزیونی، توسعه شبکه‌های برون مرزی و دهها نیاز دیگر این منطقه مناسبترین گزینه تشخيص داده شده است.

وي با اشاره به فراز و نشيب‌هاي تصميم گيري در خصوص اين پروژه ادامه داد: با توجه به فراز و نشیب‌های تصمیم گیری در خصوص این پروژه از جمله قرارگرفتن در فهرست اصل 44 و تغییرات بعدی و عدم استفاده از این محل برای نمایشگاه‌های بزرگ به دلیل مشکل جدی ترافیک و مخالفت اکثر دستگاه‌های مرتبط، این مصوبه یک اقدام مطالعه شده و کارشناسی در راستای نیازهای واقعی کشور است که امیدوارم مراحل بعدی قاونی خود را نیز طی کند.

سهرابي با اشاره به مصاحبه ترکان در اين خصوص نيز گفت: متاسفانه جناب آقای ترکان طی مصاحبه‌ای بدون توجه به سوابق حقوقی و با تعابير غیر اخلاقی و به دور از شان رئیس جمهور منتخب این اقدام هیئت دولت را در راستای قدردانی متقابل توصیف کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در ادامه عنوان کرد: آیا اختلاف بین دستگاه‌ها که می‌تواند به راحتی و از مجاری قانونی حل و فصل شود و همه باید به آن پایبند باشد باید به میان مردم کشیده شده و خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان فراهم کند؟

سهرابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: طبیعی است که در جلسات دولت وقتی موضوعی فی مابین دو دستگاه مطرح می‌شود ممکن است یکی از طرفین با مصوبه نهایی مخالف بوده و به طور مستدل مخالفت خود را اعلام کند ولی نهایتا همگی پایبند به مصوبه دولت هستند.

سهرابی خاطر نشان کرد: اینگونه نگاه بخشی به اداره کشور حتما در آینده گریبان‌گیر دولت جدید نیز خواهد شد.

وی افزود: از آقای ترکان با آن سابقه طولانی بعید است که به چنین مسئله‌ای بی توجه باشد.

سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر ما سخنان ایشان نه تنها غیر حقوقی و غیر اخلاقی است، بلکه با سیاست‌های اعتدال و عقلانیت و تدبیر رئیس جمهور منتخب منافات دارد، حرمت امامزاده را متولی نگه می‌دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب