شاخص های پیشنهادی وزیر بهداشت دولت یازدهم به روحانی ارائه می شود

کد خبر: 34559
|
16:05 - 1392/04/22
نسخه چاپی
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از تدوین شاخص‌های پیشنهادی وزیر بهداشت دولت آینده در این کمیسیون خبر داد و گفت: در چند روز آینده تمام پیشنهادات ما در اختیار رئیس‌جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.


سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تهیه شاخص‌های پیشنهادی این کمیسیون برای معرفی وزیر بهداشت دولت یازدهم اظهارداشت: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس تمام سیاست‌های لازمی که وزارت بهداشت باید داشته باشد و شاخص‌هایی که وزیر بهداشت آینده باید دارا باشد را به صورت مدون تهیه کرده‌ است.

وی ادامه داد: این توصیه‌ها با نظارت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرف ریاست این کمیسیون طی چند روز آینده در اختیار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دخالت در امور اجرایی و انتخاب وزیر و معاونان وی خلاف شأن مجلس است، تأکید کرد: البته هیچ کدام از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و کل کمیسیون به دنبال توصیه فرد خاصی به رئیس جمهور منتخب برای پذیرش تصدی وزارت بهداشت نیستند و ما هیچ فرد خاصی را برای تصدی وزارت بهداشت مجلس توصیه نمی‌کنیم، لذا تنها صفاتی که لازم است وزیر بهداشت دولت یازدهم داشته باشد را مطرح کرده‌ایم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب