یک درجه دار نیروی هوایی آمریکا در ایالت دنور کشته شد

کد خبر: 35555
|
14:43 - 1392/04/24
نسخه چاپی
نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد، یک درجه دار نیروی هوایی این کشور را که به ضرب گلوله در نزدیکی یک کلوب شبانه در ایالت دنور کشته شده است، شناسایی کرده است.


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس تی وی؛ "شکیل هارگرو" 19 ساله اپراتور سیستم های ماهواره ای مستقر در پایگاه نیروی هوایی در آئورورا اوایل صبح شنبه در نزدیکی یک کلوب شبانه به ضرب گلوله کشته شده است.

اداره پلیس دنور اعلام کرد، این درجه دار نیروی هوایی آمریکا اوایل صبح شنبه پس از یک درگیری بزرگ در خیابان های دنور و شلیک چندین گلوله کشته شده است.

پلیس دنور افزود: حتی پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه درگیری ها ادامه داشته و پلیس چند نفر را به اتهام ضرب و شتم بازداشت کرده است. هنوز علت اصلی وقوع این درگیری مشخص نیست ولی بر اساس گفته پلیس دنور این درگیری ها ارتباطی با گروه های تبهکار نداشته است.

یک درجه دار دیگر نیروی هوایی آمریکا نیز که در این درگیری زخمی شده از بیمارستان مرخص شده است. نام این قربانی نیز فاش نشده است.

سرهنگ "دن رایت" از مقام های نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: می خواهم از طرف خودم و پایگاه هوایی آئورورا به خانواده و دوستان کسانی که در این حادثه غم انگیز آسیب دیده اند، تسلیت بگویم. درجه داران ما بزرگترین دارایی ما در نیروی هوایی آمریکا هستند و ما یکی از باارزش ترین اعضای این پایگاه هوایی را از دست دادیم.

مقام های قضایی دنور در حال تحقیق در خصوص این تیراندازی هستند. نیروی هوایی آمریکا از کلیه نیروهای خود خواسته است تا اطلاع ثانوی از محل حادثه دور بمانند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها