امام جمعه اسلام آباد غرب:

تجلی تقدیر از فداکاری های مردم کرمانشاه تحقق دیدار با رهبری است

کد خبر: 35566
|
16:34 - 1392/04/24
نسخه چاپی
تجلی تقدیر از فداکاری های مردم کرمانشاه تحقق دیدار با رهبری است
چند رو پیش مطلبی با مضمون مطالبه مردم کرمانشاه برای دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت روز ملی کرمانشاه در یکی از رسانه ها خبری استان منتشر شد که ...
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، یکی از پایگاه های ارزشی استان کرمانشاه بنام مرصاد نیوز دیروز نسبت به انتشار مطلبی با عنوانمردم کرمانشاه در آرزوی بوسیدن روی ماه/ پیشنهاد دیدار سالیانه با رهبر انقلاب در شورای فرهنگ عمومی کشور راکد مانده استاقدام نمود که مطلب مزبور در اسلام آباد خبر نیز منتشر شده است . این مطلب مطالبه ای است جهت دیدار مردم کرمانشاه با مقام معظم رهبری به مناسبت روز پنجم مرداد ماه مصادف با سالروز عملیات مرصاد که بنام روز ملی کرمانشاه نامگذاری شده است.
 
از این رو بدلیل موضوع مناسب مطرح شده اسلام آباد خبر نیز مطلب مزبور را از مسئولین شهرستانی مطالبه می نماید و از مسئولین شهرستانی ، استانی و کشوری تقاضا دارد در جهت تسریع در محقق شدن این دیدار از هرگونه پیگیری دریغ نکنند.
 
حجت الاسلام ابطحی امام جمعه اسلام آباد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در خصوص پیگیری این مطالبه گفت: همواره شاهد آن هستیم که مردم استان های مختلف مانند قم هر ساله با مقام معظم رهبری  دیدار دارند ، آنچه که احساس می شود آن است که مردم استان کرمانشاه در این رابطه مظلوم واقع شده چرا که مجاهدت ها و فداکاری های مردم استان کرمانشاه و شهر اسلام آباد غرب چه در زمان جنگ و چه در زمان حمله منافقین بسیار بوده و مردم استان از خود گذشتگی فراوانی در راه صلابت جمهوری اسلامی داشته اند .
 
وی ادامه داد: باید به سبب این فداکاری ها و از خود گذشتگی های مردم استان کرمانشاه از آنها تجلیل شود که بهترین تجلیل از مردم کرمانشاه فراهم کردن بستری است که ایشان بتوانند همه ساله تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری داشته باشند.
 
ایشان به نقش آیت الله علما در محقق ساختن این خواسته اشاره و گفت: امیدواریم که حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهند چرا که نقش ایشان ، نقش ویژه ای است و در راستای تحقق این مطالبه بحق مردم ایشان می توانند تاثیر گذار باشند.
 
امام جمعه اسلام آباد در پایان مجدداً خواستار  پیگیری آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان جهت تحقق دیدار با رهبری شد و از دست اندرکاران امر در شورای فرهنگ عمومی کشور خواست تا این دیدار در شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب برسد .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب