پشت پرده اختلافات قلعه نویی و نکونام چیست؟

کد خبر: 38814
|
15:37 - 1392/04/30
نسخه چاپی
 اختلاف امير قلعه‌نويي و جواد نكونام بي‌شباهت به اختلاف‌هاي سال گذشته او با فرهاد مجيدي نيست. فصل قبل نيز همين فضا ميان سرمربي استقلال و فرهاد مجيدي حاكم بود كه در نهايت اين ماجرا با پادرمياني دوست مشترك امير و فرهاد پايان يافت. فصل قبل شكاف عميقي كه ميان امير و فرهاد به وجود آمده بود كانون توجه بود و حالا اين فصل همه نگاه‌ها به اختلاف‌هاي امير و جواد است.

حالا اينگونه مي‌توان نوشت: پارسال امير و فرهاد و امسال امير و جواد! اما تمام اين ماجراها از كجا آب مي‌خورد؟ چرا آتش اين اختلاف‌ها هر روز شعله ور‌تر مي‌شد؟ اينكه امير با فرهاد اختلاف نظر داشت قابل كتمان و انكار نيست اما ماجرا آنقدر‌ها هم حاد نبود كه مي‌شنيديم. امروز نيز اختلاف امير با جواد را نمي‌توان منكر شد. اين دو با هم اختلاف‌هايي دارند اما آيا اين ناسازگاري آنقدر بزرگ بوده كه نكونام را مدت‌ها از تمرين استقلال دور ببينيم و امير قلعه‌نويي را اينچنين غضب آلود و خشمگين؟!

آن روزهاي كذايي نيز از فرهاد نزد امير حرف مي‌بردند و از امير نزد فرهاد اما ماجراي فوت مادر امير قلعه‌نويي سبب شد امير و فرهاد ناخواسته با يكديگر روبرو بشوند و همانجا آشكار شد كه ژرفاي اين اختلاف‌ها آنقدر عميق نيست كه مي‌شنيديم. امروز نيز سناريو در حال تكرار است.

اگرچه امير از جواد دلخور است و جواد هم از امير اما اطلاعاتي را كه اطرافيان به امير مي‌دهند بايد عاملي دانست در جهت دور شدن اين دو از هم. امروز اگر مي‌شنويم امير قلعه‌نويي مصاحبه‌اي عليه نكونام انجام مي‌دهد به اين دليل است كه افرادي حرف‌هايي از قول نكونام به امير گفته‌اند.

به عنوان مثال به امير گفته‌اند آن شخصي كه در كميته مبارزه با تخلفات حرفه‌اي فوتبال شكايتي عليه‌ات تنظيم كرده جواد نكونام است. شايد خيلي‌هاي ديگر نيز چنين تصويري در ذهن داشتند و وقتي آن روز خبر شكايت چند بازيكن استقلال از قلعه‌نويي منتشر شد ذهن‌ها به سمت جواد نكونام رفت اما آن بازيكني كه عليه امير قلعه‌نويي شكايت كرده الان ديگر بازيكن استقلال نيست و از اين تيم جدا شده است.

ماجراي رساندن نقل قول‌ها از جواد به امير اما به همين جا ختم نمي‌شود. اينهايي كه حرف مي‌برند و حرف مي‌آوردند به امير گفته‌اند جواد نكونام حدود يك ماه پيش از ايمان موسوي مي‌خواهد به كميته مبارزه با تخلفات حرفه‌اي برود و عليه رفيق امير كه هميشه در كنار سرمربي استقلال است شكايت كند. گفته‌اند كه نكونام به موسوي قول داده اگر اين كار را انجام دهد كاري مي‌كند به تيم ملي دعوت بشود!

درحالي كه نزديكان جواد نكونام به شدت اينگونه رفتارها از جانب كاپيتان تيم ملي را تكذيب مي‌كنند و معتقدند كه شماره شش هرگز چنين كارهايي انجام نداده است.

اينها بخشي از حرف‌هايي است كه به امير قلعه‌نويي گفته شده است. حالا به 2 ماه پيش برگرديم، به آن مصاحبه جواد نكونام كه در آن عليه يكي از نزديكان قلعه‌نويي بحث‌هايي مطرح شده بود. قلعه‌نويي وقتي آن حرف‌ها را كنار اين شنيده‌ها مي‌گذارد به نتايجي مي‌رسد.

در اين شرايط امير قلعه‌نويي بهتر است به شنيده‌ها استناد نكند. گوش دادن به اين نقل قول‌ها جز آنكه رابطه دو طرف را سياه‌تر كند حاصل ديگري نخواهد داشت. شايد بهتر باشد اين بار خود امير نسخه‌اي كه براي نكونام پيچيد و مي‌گفت: «برويد مثل مرد با رحمتي حرف‌هاي تان را بزنيد.» براي خودش بپيچد و بي پروا هر آنچه در دل دارد را در يك جلسه دو نفره با نكونام بزند و حرف‌هاي شماره شش را هم بشنود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد