هلاکت شمار زیادی از اعضای النصره در حومه دمشق

کد خبر: 38822
|
15:42 - 1392/04/30
نسخه چاپی
شمار زيادي از تروريستهاي عضو جبهه النصره که برخي از آنها از مليتهاي غير سوري بودند، يکشنبه در کمين نيروهاي ارتش سوريه در عدرا در منطقه غوطه شرقي در ريف دمشق به هلاکت رسيدند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ، آنها در تلاش بودند براي کمک به ديگر گروه هاي تروريستي در منطقه غوطه شرقي که در حملات نيروهاي ارتش سوريه در حال متلاشي شدن هستند، به اين منطقه وارد شوند.
خبرنگار سانا در عدرا به نقل از يک فرمانده ميداني گفت  تروريستها رديابي و در منطقه ضمير تعقيب شدند و در غرب شهرک صنعتي در عدرا به کمين نيروهاي ارتش سوريه افتادند که به کشته شدن شمار زيادي از آنها و دستگيري تعداد ديگري منجر شد .
اين منبع گفت اسلحه و مهمات تروريستها از جمله تفنگهاي خودکار ، آر پي جي هاي ضد زره ، تيربار ، بمب و گلوله هاي 23 ميليمتري و گلوله هاي تيربار مصادره شد.
اين منبع گفت چندين گذرنامه اردني و مصري نيز که در اختيار تروريستهاي عضو جبهه النصره و لشکر موسوم به لشکر اسلام و ابوريح بود، توقيف شد.
نيروهاي ارتش يکشنبه به هنگام تعقيب گروههاي تروريستي در شهر داريا در ريف دمشق تونلي به طول 300 متر را در جنوب ميدان شريده کشف کردند.
يک منبع مسئول به سانا گفت اين تونل به کابل برق مجهز است و يک دستگاه موتور سيکلت مي تواند از آن عبور کند و تروريستها از آن براي تردد و انبارسازي سلاح و مهمات استفاده مي کردند.
اين منبع گفت يگاني از نيروهاي ارتش هفت تروريست را در نزديکي ميدان فرن در شهر داريا به هلاکت رساندند و اسلحه و مهمات آنان را منهدم کردند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد