دایی سکوها را پاکسازی کرد

کد خبر: 40281
|
10:56 - 1392/05/02
نسخه چاپی
سرمربی پرسپولیس لیدرهای باشگاه پرسپولیس را تایید نکرد. علی دایی همیشه از ابتدای مربیگری اش با لیدرهای باشگاه پرسپولیس مشکل داشته وحتی با آنها کارش به درگیری فیزیکی هم کشیده است. به همین دلیل روز گذشته جلسه ای بین دایی و فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس برگزار شد.

در این دیدار لیست لیدرها و مشوقین باشگاه برای راهنمایی هواداران مورد بررسی قرار گرفتند که در پایان دایی آنها را تایید نکرد و از فریدونی خواست که نام آنها را از لیدرهای باشگاه حذف کند. بعد از مخالفت دایی با این لیدرها قرار شد که مشوق های جدیدی به پرسپولیس بیایند!

دایی همیشه با یکی از لیدرهای این تیم به نام رضا شاهانی ارتباط نزدیکی داشته و به نظر می رسد که می خواهد این بار هم او را به پرسپولیس بیاورد. عباس اسماعیل بیگی و یکی از لیدرهایی که دو سال گذشته با دایی درگیری فیزیکی پیدا کرد که توسط دایی از این باشگاه کنار گذاشته شدند.

این تصمیمات از سوی سرمربی پرسپولیس برای کنترل سکوها در مواقع بحرانی است. اسماعیل بیگی در این مورد در سایت شخصی اش نوشت: «لیدر یعنی عاشق و فرق عاشق با کاسب در این است که کسی برای به دست آوردن عشقش چانه زنی نمی کند برای همین برای اینکه حاشیه ای از جانب ما نباشد به تصمیم سرمربی محترم تیم تمکین می کنیم.»

همچنین بعد از نشست مطبوعاتی دیروز، اطرافیان او سعی داشتند تا دایی را با یکی از لیدرهایی که قبلا لیدر گهر و استیل آذین بود و در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت کرده بود آشتی بدهند اما با مخالفت شهریار مواجه شدند.

دایی حضور این لیدر را در تمرینات پرسپولیس هم ممنوع کرده است. با وجود اینکه لیدرهای پرسپولیس در مصاحبه شان به تصمیم سرمربی احترام گذاشته اند اما مطمئنا این تصمیم در آینده تبعاتی را برای علی دایی از سوی آنها خواهد داشت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد