یک نفر نمی خواست در استقلال بمانم، من هم نماندم!

کد خبر: 40282
|
10:57 - 1392/05/02
نسخه چاپی
مهاجم فولاد خوزستان با ستایش از تیم جدیدش می‌گوید، رفاقت در این تیم حرف اول را می‌زند و همین نکته می‌تواند کمک کند تا فولاد موفق باشد.


 فرزاد حاتمی  درباره آخرین وضعیتش گفت: دیر به فولاد اضافه شدم؛ چرا که در حال مذاکره با تیمی هلندی بودم و پس از عدم توافق با آنها از بین پیشنهادهایم ترجیح دادم، این تیم را انتخاب کنم. شرایط موفقیت برایم در فولاد مهیا بود و از بودن در این تیم خوشحالم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از استقلال برایش سخت بوده است، بیان کرد: نه، به هر حال هر آمدنی رفتنی هم دارد. یک نفر دوست نداشت، در استقلال بمانم، من هم نماندم. حالا هم از حضور در فولاد خوشحالم و می‌خواهم با فولاد قهرمانی را جشن بگیرم.

مهاجم این فصل فولاد در پاسخ به این سوال که دیدار فولاد برابر سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: دیدار دو تیمی که جزو چهارتای برتر ایران بودند و نمایندگان ایران در آسیا هستند، قطعا حساس است. سپاهان در یارگیری خیلی موفق عمل کرده ولی ما هم خوب کار کرده‌ایم. رفاقت در فولاد حرف اول را می‌زند. این موضوع می‌تواند به ما کمک کند تا موفق باشیم.

حاتمی در پایان با ابراز امیدواری از حضور در تیم ملی برای جام‌جهانی گفت: می‌خواهم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم و از کسانی باشم که در برزیل بازی می‌کند. حضور مفید در فولاد پایه این آرزوی من است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد