کرمانشاهیان حماسه سیاسی را تکمیل کردند

کد خبر: 45246
|
15:12 - 1392/05/12
نسخه چاپی
کرمانشاهیان حماسه سیاسی را تکمیل کردند
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روز قدس ابتکار امام راحل بود و مردم کرمانشاه همزمان با سراسر کشور حماسه سیاسی را تکمیل کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روز قدس ابتکار امام راحل بود و مردم کرمانشاه همزمان با سراسر کشور حماسه سیاسی را تکمیل کردند.

جلال منکرسی گفت: روز قدس ابتکار امام راحل بود و فلسفه روز قدس امام خمینی (ره) بودند، که یک بعد مثبت و دورنمای مثبت داشتند، که اکثر کشورهای جهان خصوصا کشورهای مسلمان را در روز جمعه به دفاع از مظلومان پرداختند.

وی افزود: با شکل گیری راهپیمایی روز قدس شاید که برخی از مسئولان در کشورهای غربی احساس ناراحتی کردند و از این روز و حضور مردم ترسیدند، اما مردم آن جامعه واقعیت ها را فهمیدند، به مظلومیت ملت فلسطین پی بردند.

وی گفت: در قرآن آمده است که اگر مسلمانی به گرفتاری برادر مسلمان خویش توجهی نکند مسلمان نیست، پس ما نمی توانیم نسبت به مشکلات و زجر های که ملت فلسطین کشیده اند، بی توجه باشیم .

منکرسی ادامه داد: این تنها گفته و تاکید دین ما نیست بلکه در فرهنگ ایرانی نیز بسیار بر کمک به هم نوع تاکید شده است و همیشه مخالف ظلم، جنگ و ستیز بوده ایم، فرهنگ بالای ما چنین اجازه ای به ما نمی دهد که اجازه ی ظلم را به کسی دهیم، همانطور که شاعر نامدار ما سعدی گفته است."بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار".

وی افزود: پس ما نیز باید به باطن این شعر توجه کنیم و این را همیشه در خود زنده نگه داریم که تمامی عالم یکپارچه است. اگر به برادر و خواهر مسلمان ما ظلم شد، بی تفاوت از آن نگذریم و به اعتراض به آن برآییم، و به دفاع از مظلوم بپردازیم. چون انجام این کار وظیفه دینی و فرهنگی ما و کشور ما است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: حضور پرشور ملت ما در راهپیمایی روز قدس تصویب گر واقعیت ها شد و  مردم ما چون همیشه حضوری پررنگ داشته وهمانطور که ملت ما در حماسه سیاسی در روز انتخابات پدید آوردند،  با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی را تکمیل کردند.
 
منبع: مهر

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد