صدراله بابلی:

15 پروژه عمرانی در هفته دولت در اسلام آباد غرب افتتاح خواهد شد/300 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود

کد خبر: 53418
|
18:27 - 1392/05/31
نسخه چاپی
15 پروژه عمرانی در هفته دولت در اسلام آباد غرب افتتاح خواهد شد/300 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود
فرماندار اسلام آباد غرب گفت: پاسخ رشادت های دیروز مردم ، رشادت امروز مسئولین در راه خدمت رسانی به آنها است.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، صدرالله بابلی  فرماندار اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی این پایگاه با تبریک پیشاپیش هفته دولت بر تمامی دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر گفت:  در واقع هفته ی دولت هفته ی مغتنمی است جهت سپاسگذاری از خدمات کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و در عین حال  مژده به مردم عزیز وفهیم است  .

فرماندار اسلام آباد ادامه داد: همه ی ما باید روش و بینش شهیدان رجایی و باهنر و خدمتگزاری بی منت و بی ادعای این شهیدان را که برگرفته از فضائل دینی انقلابی و تقوایی این دو شهید است را سرلوحه ی کار خویش قرار دهیم.

وی افزود: شهید رجایی میگوید بدون دست می شود زندگی کرد اما بدون مردم نمی شود ! از این رو همه ی ما باید به مردم توجه کنیم چرا که هرچه داریم از مردم است و اگر حماسه های مختلفی در زمان های مختلفی رخ داده پیش قدم بودن مردم باعث وقوع آنها شده است، به عنوان مثال حماسه 24 خرداد 92 با اطاعت امر مردم فهیم از رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه به فرمایشات ایشان به وقوع پیوست و مردم به دشمنان فهماندند که ما حافظ آرمان ها و ارزش های نظام و مطیع  رهبری خواهیم بود، لذا شاهد آن بودیم که مردم به مسایل دنیایی پشت پا زدند و دشمن هم در برابر این اراده ی مستحکم مردم مبهوت ماند.

وی ادامه داد: وقتی که ما چنین مردمی داریم باید برای خدمت کردن به آنها لحظه شماری کنیم و تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم که خدمتی شایسته و بی منت به مردم ارایه دهیم،حضرت امام فرمودند که ما خدمت گذار مردم هستیم، از این رو بنده اعلام میکنم که نوکر مردم هستم و برای مردم و با مردم خواهم بود چرا که از خود مردم هستم.

بابلی گفت: ایام هفته دولت ایام بسیار مهمی برای خدمت گذار است و فرصتی است که اقدامات انجام شده را  به اطلاع مردم برسانیم چرا که تاکید رهبری بر این است که ضمن شتاب و تحرک خدمت به مردم خدماتی را که ارایه می شود اعلام کنید، خوشبختانه در هفته ی دولت برنامه ریزی های خوبی در سطح اسلام آباد صورت گرفته که دیدار با امام جمعه، درس اخلاق مدیران ، افتتاح نمایشگاه فرهنگی، افتتاح پروژه های عمرانی در بخش های مختلف، برگزاری یادواره شهدای دولت در تالار شهرداری، تجلیل و تقدیر از دستگاه های برتر، برگزاری مسابقات ورزشی بین ارگان های دولتی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، عطرافشانی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه ها می باشد.

فرماندار اسلام آباد افزود : 15 پروژه عمرانی در هفته دولت  افتتاح خواهد شد که 300 واحد مسکن مهر طبق وعده مسکن و شهرسازی ، افتتاح راه حمیل به پل دختر،افتتاح راه روستایی باریکه نظام به قلعه هرسم، افتتاح تقاطع کمربندی به سمت سرپل ذهاب و گیلان غرب، بهره برداری از روکش آسفالت ضلع شرقی کمربندی، افتتاح طرح هادی روستاها، اجرای سنگ فرش و جدول گذاری، افتتاح مرغداری 20 هزار قطعه ای، افتتاح خانه ی عالم،افتتاح مدرسه روستایی، کلنگ زنی مسجد،افتتاح خانه بهداشت، توسعه اورژانس بیمارستان حضرت امام(ره) ، افتتاح و شروع به کار پلیس راه حمیل به پل دختر و برق رسانی به شهرک شهرداری با اعتبار حدود 18 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در جهت تکمیل سایر پروژه های عمرانی شهرستان نیز در کمیته ی برنامه ریزی 12 میلیارد تومان در مرحله ی اول توزیع اعتبار برای 130 پروژه در قالب 4 امور ،44 برنامه و 16بند داشته ایم ، که این پروژه ها نیز در مناسبت های پیش رو به بهره برداری و افتتاح خواهند رسید.

وی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی گفت: در حال فراهم کردن زیرساخت های لازم در این منطقه هستیم و پیشرفت کار تاکنون خوب بوده است اما باید تسریع بیشتری در روند کار صورت گیرد چرا که منطقه ویژه اقتصادی باعث تحول بزرگی در سطح شهرستان و استان خواهد شد و باعث کاهش مشکلات بیکاری و اشتغال بیش از دو هزار نفر می شود، ضمنا برابر اعلام خود منطقه ویژه تا کنون 30 تا 35 نفر سرمایه گذار اقدام به سرمایه گذاری در این منطقه جهت احداث شرکت نموده اند.
ایشان در پاسخ به این سوال خبرنگار ما  که روند ساخت و ساز پروژه راه آهن چگونه پیش می رود گفت: قطعه ی کرمانشاه – اسلام آباد با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و قطعه ی سوم از اسلام آباد تا  سرپل ذهاب نیز کار خود را آغاز نموده است.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت دکتر روحانی گفت: انتظار ما از دولت توجه ویژه به استان کرمانشاه و مناطق غربی است که خط مقدم جنگ بوده است، لذا از این رو دولت با ایجاد کارخانجات مختلف می تواند جهشی را در منطقه ایجاد کند و رفع بیکاری شهرستان باید در راس برنامه های دولت قرار گیرد تا مردم مظلوم اسلام آباد که در 8 سال دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی خویش دفاع کرده اند طعم آبادانی در منطقه را بچشند.

وی در پایان گفت: در پاسخ به رشادت های دیروز مردم امروز ما مسئولین باید در راه خدمت رسانی به مردم رشادت داشته باشیم و تاکید می کنم که همه مدیران شهرستان باید به نحو مطلوب و شایسته مردم را تکریم کنند ، تکریمی که برخواسته از دل باشد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد