همایش سراسری امامزادگان استان کرمانشاه در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر و کلیایی برگزار خواهد شد

کد خبر: 53456
|
21:18 - 1392/05/31
نسخه چاپی
همایش سراسری امامزادگان استان کرمانشاه در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر و کلیایی برگزار خواهد شد
حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی از برگزاری همایش سراسری امامزادگان استان کرمانشاه در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در گفتگو با سهیل سنقر از برگزاری همایش سراسری امامزادگان استان کرمانشاه در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد.

به گزارش سهیل سنقر حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اعلام کرد: 5 ذی القعده که مصادف با 20 شهریور می باشد به عنوان روز امامزادگان معرفی شده است و در جوار این حرم مطهر همایش سراسری امامزادگان استان با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شود.
 
وی عنوان کرد : در این همایش قرار است برنامه های متنوعی برگزار شود سخنران این مراسم حجت الاسلام و مسلمین حاج آقا عالی می باشند که در برنامه سمت خدا شبکه 3 سخنرانی می کنند و مداح این همایش از مداحان کشوری می باشد و قرار است از خادمین افتخاری حرم مطهر، خادمین قرآن کریم و خادمین بقاء متبرکه که عامل بر این امر شده اند که حرم مطهرامام زاده احمد(ع) به قطب فرهنگی تبدیل شود، تجلیل شوند .
 
وی افزود : در لابلای این برنامه قرار است طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شود و به تعدادی از خانواده های بی بضاعت از نظر مادی کمک هایی صورت گیرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی خاطرنشان کرد :  یک نمایشگاه قرآنی و مذهبی با 25 درصد تخفیف برپا خواهد شد و 10 میلیون تومان بن کتاب بین کسانی که در این همایش شرکت می کنند توزیع شود وی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش گفت : قرار است که برنامه هایی در سطح تبلیغات محیطی صورت بگیرد و تمام دستگاه ها اعلام امادگی کرده اند .
 
حجت السلام احمدی تاکید داشت : در جلسه ای که در ستاد استانی برگزار شد فرماندار محترم شهرستان سنقر و کلیایی – امام جمعه محترم شهرستان سنقر و کلیایی –مسئولین استانی – استانداری – سپاه پاسدارن – تبلیغات اسلامی – ارشاد اسلامی و تمامی ادارات کل استان اعلام آمادگی کردند و در سطح شهرستان هم فرماندار محترم جناب آقای منوچهر پروینی اعلام آمادگی کردند که از تمامی ظرفیت های ادارات استفاده می شود و ان شاء الله با تبلیغات محیطی که صورت می گیرد شهر حال و هوای تازه ای پیدا می کند و کسانی که به این شهرستان وارد می شوند می بینند که حرم مطهر امام زاده احمد(ع) در قلب تک تک افراد شهرستان سنقر و کلیایی قرار دارد .
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها