صدراله بابلی:

با رویکرد فرهنگی وارد اسلام آباد شدم/پایان مأموریتم صادر شده است

کد خبر: 58753
|
11:33 - 1392/06/19
نسخه چاپی
 با رویکرد فرهنگی وارد اسلام آباد شدم/پایان مأموریتم صادر شده است
بابلی گفت: از زمانی که شایعات مربوط به برکناری بنده در سطح شهرستان رواج یافت نه تنها ذره ای از خدمت رسانی به مردم دلسرد نشدم بلکه تلاش خود را نیز بیشتر کردم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، صدراله بابلی در خصوص پایان یافتن ماموریتش در فرمانداری شهرستان به خبرنگار این پایگاه گفت: هر جایی باشم سرباز ولایت و نظام خواهم بود ، گاهی یک سرباز ممکن است در لب مرز نگهبانی دهد و گاه سرباز دیگری ممکن است در سنگر های علمی وظیفه خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: از زمانی که شایعات مربوط به برکناری بنده در سطح شهرستان رواج یافت نه تنها ذره ای از خدمت رسانی به مردم دلسرد نشدم بلکه تلاش خود را نیز بیشتر کردم.

فرماندار اسلام آباد افزود: تا زمانی که مراسم تودیع انجام شود به وظیفه خود ادامه خواهم داد.
 

صدراله بابلی با اشاره به اینکه از همان ابتدا با رویکرد فرهنگی وارد شهرستان شده گفت: بر این اصل معتفدم که باید فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش داد و در این برهه زمانی که در خدمت مردم اسلام آباد بودم بارها در جلسات تاکید کردم که باید جلوه ها دفاع مقدس در جای جای این شهرستان متجلی گردد.

ضمناً بابلی در گفتگو با مرصاد گفت پایان مأموریت من صادر شده است و منتظر هستم خبری از مقدمات تودیع و معارفه به دست من برسد.

صدرالله بابلی اظهار داشت: امروز پایان مأموریت من به دستم رسید ولی هنوز از مقدمات تودیع و معارفه خبری ندارم اما بحث هایی مبنی بر انتصاب احد جلیلیان معاون سیاسی فرمانداری اسلام آباد به فرمانداری این شهرستان را بنده هم شنیده ام.

بابلی گفت: من عهد کرده ام که تا هستم سرباز نظام و ولایت باشم اما اعتقاد دارم آقایان برای انتصاب در اسلام آباد غرب کمی عجله کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز روز پایان مأموریت وی بوده است گفت: امروز پس از اینکه حکم پایان مأموریت من به دستم رسید در اتاق کارم ۱۴ رکعت نماز شکر به جا آوردم اما به نظر من باید مقداری برای این کار صبر می کردند و با توجه به اوضاع احوال استان این کار بهتر بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر توانمندی های فرد جایگزین وی گفت: شاید بیان بعضی مسائل از زبان من صحیح نباشد و من برای هر فردی که معرفی می شود آرزوی توفیق می کنم و امیدوارم که موفق باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد