رئیس دادگستری اسلام آباد غرب :

فعلاً از انتشار جزئیات پرونده اعضای شورای شهر معذوریم/رسانه ها پیش داوردی نکنند

کد خبر: 75443
|
00:44 - 1392/07/27
نسخه چاپی
فعلاً از انتشار جزئیات پرونده اعضای شورای شهر معذوریم/رسانه ها پیش داوردی نکنند
رئیس دادگستری شهرستان گفت:بعد از صدور قطعی حکم نتیجه به آگاهی مردم خواهد رسید و تا آن موقع از رسانه ها خواهش دارم که هیچگونه پیش داوری در این زمینه انجام نگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، رئیس دادگستری شهرستان اسلام آباد غرب در رابطه با پرونده دو تن از اعضای شورای شهر که به دلیل شکایت مرزبان بحشم به دادسرا فراخوانده شده  و توسط دادستانی کیفرخواست برای آنها صادر گردید به خبرنگار این پایگاه گفت: فعلاً و بدلیل اینکه هیچگونه اتهامی ثابت نشده از انتشار جزئیات پرونده اعضای شورای شهر معذوریم.
 
وی ادامه داد: بعد از صدور قطعی حکم نتیجه به آگاهی مردم خواهد رسید و تا آن موقع از رسانه ها خواهش دارم که هیچگونه  پیش داوری در این زمینه انجام نگیرد.
 
امیری افزود:در حال بررسی پرونده هستیم و فعلاً هیچ جرمی محرز نشده است.
 
محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب نیز در این زمینه به خبرنگار اسلام آباد خبر گفت: پرونده از دادستانی به شعبه دادگاه منتقل شده و پرونده در نزد ریاست دادگستری شهرستان رسیدگی می شود.
 
همانطور که در خبرهای قبلی نیز آمد برابر شنیده ها در کیفرخواست صادر شده علیه این دو نفر، تقاضای حبس و انفصال از خدمت درج شده است و تائید کیفرخواست تقریباً قطعی است.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها