کماسی با اسلام آباد خبر مطرح کرد :

اجتماع بزرگ عاشورائیان در مزار شهدای اسلام آباد غرب

کد خبر: 88204
|
18:26 - 1392/08/26
نسخه چاپی
اجتماع بزرگ عاشورائیان در مزار شهدای اسلام آباد غرب
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب از تجمع بزرگ هیئات مذهبی شهر اسلام آباد در مزار شهدا همزمان با روز عاشورای حسینی خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب از تجمع بزرگ هیئات مذهبی شهر اسلام آباد در مزار شهدا همزمان با روز عاشورای حسینی خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تسلیت ایام شوگواری سید و سالار شهیدان در رابطه با مراسمات روزهای تاسوعا و عاشورا  بیان داشت: بهره‌گیری ازمجالس عزاداری در راه ارشاد وهدایت مردم به‌ ویژه در روزهای تاسوعا وعاشورا که اجتماعات بیشتر و فرصت تبلیغ ممکن واستثنایی است و رعایت احکام ومقررات اسلام و توجه به اهمیت آن درعزاداری‌ها همچون رعایت نمازاول وقت و نمازجماعت از جمله نکاتی است که باعث کیفی بخشی به برنامه های عزاداری ماه محرم می شود.

کماسی افزود: در روز عاشورا و همانند سالهای پیش هیئات مذهبی سطح شهرستان هر یک در مسیر هایی تعیین شده به سمت باغ رضوان حرکت می نمایند و محل اجتماع عزاداران حسینی مزار شهدای شهرستان است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با تمامی ادارات جهت برپایی اقامه عزا در روز های نهم و دهم محرم صورت پذیرفته و امیدواریم با همکاری هیئات سینه زنی و زنجیر زنی مراسمی در شان ماه محرم و عزادارای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را برگزار نمائیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب افزود:نماز ظهر عاشورای حسینی در صورت مساعد بودن وضعیت جوی در مزار شهدای شهرستان اقامه خواهد شد و در صورتی که اوضاع جوی مناسب نباشد سالن ورزشی کارگران واقع در روبروی باغ رضوان بعنوان محل اقامه نماز ظهر و عصر در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از تمامی دسته های عزادارای خواست تا نظم و قانون را رعایت نموده و از هرگونه اقدامی که موجب وهن مراسم عزاداری می شود جلوگیری نمایند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد